Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev innlegg her tidligere i dag hvor jeg var bekymret for lite liv. Jeg ringte føden som ba meg komme opp med en gang. Heldigvis våknet lillejenta til liv og ga fra seg normalt med bevegelser, så både jordmor og lege var fornøyd. Legen ville for sikkerhetsskyld ha meg på UL, som viste at alt var normalt.

Han bekreftet at jeg har en liten jente i magen, at gjennomstrømningen i navlestrengen var flott og at hun nå veier 3720 gr. På tide å komme ut da, synes jeg :)

Jeg må bare si at vi fikk helt fantastisk oppfølging på Rikshospitalet, og jeg er så glad for at vi ringte. Tusen takk for oppmuntring til å gjøre nettopp det! :)

Og som de sa til meg da jeg dro derfra; om du er det minste urolig; RING! Om det så er i morgen, så ring. Godt å høre! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe bra å høre :) :) :) Takk for oppdatering :)

Skrevet

Å det var godt å høre!!:)

Vi har termin samtidig vi :) min er estimert til å være 14 % større enn gjennomsnittet . Fikk du vite noe ca størrelse ved termin?

Skrevet

Nei, det sa de ingen ting om, men nå ble jeg jo veldig nysgjerrig på det da :) Vet du sånn ca hvor mye et foster vokser pr uke nå på slutten? Og forresten, når man estimerer ift et gjennomsnitt, hvilket snitt går man ut ifra da, vet du det`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...