Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Har hørt at det finnes noe som heter Kattenett, noen som veit hvor man får kjøpt dette?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Ja, det er mye grovere enn myggnett. Får kjøpt det på de fleste babybutikker
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Ok takk, da skal jeg jammen kjøpe det... Det kryr av katter her jeg bor, så da er nok det veldig lurt å ha...!
EvyHO Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Om jeg var deg hadde jeg heller bare tatt en myggnetting... Hva er vitsen med to nett? (og myggnettingen er jo grei å ha på vår/sommer/høst). Jeg skal ha nr tre nå, men har aldri vurdert et eget kattenett... Tror særlig at da vi vokste opp brukte de mye katte-nett, og at de ikke hadde et som var så fin-masket at de tok insekter...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg bruker bare myggnettingen til vogna, men kjøpte nett til sprinkelsenga, bare for å være sikker, har to katter selv.. og noen småfolk her som ikke alltid er så flinke til å lukke dører...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå