Gå til innhold

Mine sympomer to dager før IKM......

Anbefalte innlegg

Dette er mine symtomer i dag :

Brystene er ømme.

Tretthet.

Raskere sliten

Fryser lett

Humørsvingninger

Magekramper

Smerter i korsryggen

Nesten lignende vokseverk i kroppen

Stikkninger i området rundt halebeinet

Tykkere hår/tynnere hår

Spenn/vondt i tennene

Munnsår

Halsbrann

Kvalme

Stikk i magen

Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen)

Skiftende hard/løs mage

Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)

Sukkertrang

Overfølsom luktesans

Skjelving

Svimmelhet

Hodepine

Dette burde vel kvalifisere til en positiv test på IKM ¨dagen 6.mars......????????????????????

Argh.... det går så treigt.... jeg blir gal av venting !!!!!!

SUkk... greier ikke å være positivt innestilt jeg etter måned etter måned med skuffelser !!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8484613-mine-sympomer-to-dager-f%C3%B8r-ikm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brystene er ømme.

Tretthet.

Humørsvingninger

Magekramper

Smerter i korsryggen

Nesten lignende vokseverk i kroppen

Halsbrann

Kvalme

Stikk i magen

Skiftende hard/løs mage

Svimmelhet

Det er de jeg har hat i løpet av en uke nå....*sukk* desverre er det nok bare mensetng igjen..som vanlig..selv om jeg ALDRI har vært svimmel eller kvalm pga mensen. Skal få mens neste uke...håper at jeg ikke får.

Hei !

Har mange av disse hver måned ja.....

Men den største forskjellen er disse vokselignende smertene i siden - de er uvant, samt at puppene er vondere enn før, er mest oppblåste før IKM....

HAtt symptomene i flere dager....

eneste som er annerledes er at jeg har hard mage, mer luft og som sagt svimmel og kvalme..aldri før vært det...men siden mor og en veninne rundt meg sier: ohh er du gravid eller? så begynner jeg å tro det og kroppen lurer meg..*sukk* lykke til Tussilussi!

Annonse

Si fra hva resultatet blir etter teting da! Dette er jo lovende synes jeg, du har jo masse tegn... Du kan teste i dag da, om ikm er i morgen- 6 mars, CB kan vise positivt fra 3 dager før IKM.

Lykke til da!!!

Testing i morgen tidlig :)

Tør ikke tro på positiv test.... hvis det er noe på gang - er jeg redd det tar noen dager til i allefall før den slår ut... jeg prod visst seint hcg... men skal til legen i morra, så må jo teste da.. :)

Du har de fleste symptomer jeg hadde før IKM bare at jeg vurderte å flytte opp på peisen midt på natta heheh

Jeg gikk og luktet rene kaffe kopper fra oppvaskmaskinen og syntes dem luktet forferdelig vondt ( gammel do lukt )

Tror jeg skal juble for deg i morgen jeg hehehhehe

testet negativt hos legen i dag.......

Sukk... da er det vel bare å vente på TR - hun begynner å skrike i bakgrunn om at hun kommer snart... murrer som f....

FAEN! Jeg blir så lei denne tullekroppen !

Legen tok en del prøver - på hormoner mm siden jeg har hatt dråper av råmelk i puppene.

Vi får se da :)

Var så lei meg hos legen at han lurte på om jeg ville sykmeldes......

Det orker jeg da i allefall ikke !!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...