vb-76 Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 Det er ikke lett å gå ned i vekt... På onsdag sluttet mitt tredje grete roede kurs og til onsdag starter mitt fjerde. Og hva har jeg gjort siden torsdag?? Jo bare spist dritt mat, kaker, godis.. var til og med dårlig på lørdag fordi jeg har putta så masse dritt i meg de siste dagene. Og hvor er viljestyrken blitt av?? Jeg må klare hvertfall 5 kg på dette kurset jeg ska lbegynne på nå. Trening må til da.. Men vet det blir lite av det denne uka som kommer. Dårlig start! Nå må dere andre slankere motivere meg! Det er ei på jobb som jeg gikk på kurs med som har sluttet. Hun har og enda en del kilo igjen, men skal klare litt på egen hånd. Jeg må hvertfall klare å gå ned mer enn henne. Konkurranseinstinktet kommer litt frem når jeg tenker sånn. Og det hjelper på motivasjonen da.. Jeg trenger hjelp fra dere også, jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg er ikke på slankern, men må bare svare: Dette greier du! Alle skeier ut en gang i blant, det viktigste er at en utskeielse blir unntaket og ikke regelen. Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 4. mars 2007 #3 Del Skrevet 4. mars 2007 Huff, sliter virkelig jeg også fortiden! Sluttet på slankekurset mitt sist onsdag og klarte totalt 7,3kg på 8 uker. Nå skal jeg prøve meg alene så får vi se hvordan det går! Trener fremdeles 5 dager i uka men er så matlei, har virkelig ikke lyst på noen ting og det er jo litt dumt da forbrenningen stopper helt opp igjen... Har alltid slitt med å spise nok så jeg vet jo hvor feilen ligger. *tar meg i nakken* Må ned 10 kg for å komme ned i *medisinsk-etellerannet* i følge veiedama som jeg gikk hos men har satt som mål å klare det i år, hehe, og det er jo leeeeeenge til desember da!! ;o))) Men jeg skal prøve å komme inn hit å rapportere en gang i uka, får liksom litt mer press på meg da! ;o) Men lykke til til dere andre slankere, dette skal vi klare!! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 4. mars 2007 #4 Del Skrevet 4. mars 2007 Ja, har blitt litt slapt med motivasjonen her også i det siste... Begynner å nærme meg fornøyd, så da glir det litt ut kan du si... Men nå SKAL jeg skjerpe meg!!! Kanskje vi skal "konkurrere" litt her inne?! Hver onsdag er det vekrapportering:-) Må bare si at du har vært utrolig flink som har klart å gjennomføre 3 Grethe Roede kurs!! Det må være lov å skeie litt ut mellom øktene.... Men nå er det på tide å ta seg selv i nakken igjen. Så kjører vi på og blir lekre og smekre til fineværet kommer og klærne skal av.... Hehe... Rapportering her neste (ikke førstkommende) onsdag da? Lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 5. mars 2007 #5 Del Skrevet 5. mars 2007 Det skal ikke være lett å ikke la seg friste. Men som Solstråle* sier det er lov å skeie ut en gang i blandt. Om det blir en dag eller tre med litt ekstra god mat går greit om en ikke spiser dette hver dag hele måneden og hver måned. Syns du er kjempe flink som har fullført grete Roede kurs, kjempe tøft. Hele gjengen er kjempe flinke, dere klarer alle målene deres. Om dere unner dere en liten godbit inni mellom bare av og til så går det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 5. mars 2007 #6 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei hei, jeg blir gjerne med på en rapportering hver onsdag, og jeg trenger også å bli "puffet" mer i gang.. vil gjerne ned ca 5 kg til sommeren. Blir dårlig med trening på meg da, siden jeg har brukket halebenet, ligger jo bare på sofaen...men det får jeg ta igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 5. mars 2007 #7 Del Skrevet 5. mars 2007 Föler med deg der ja. Selv har jeg sklidd helt ut den sisste uken. Sitter bare i soffan og momser godterier hver kveld nå. Men jeg tror att om vi tar oss i nakken så klarer vi dette her sammen. Höres jo ok ut dette med å rapportere hver onsdag, for da har vi noen å konkurere mot. Så jeg er med på den. Lykke til videre, du kommer til å klare dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå