Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei:) Jeg ha vert en del inne på denne siden før, ville bare fortelle historien min.. (håper det kan hjelpe noen) Jeg tok mitt første ivf forsøk for 1,5 år siden. Jeg var så utrolig spent og håpet på at alt skulle gå bra.. Det gikk ikke så bra dn første gangen jeg begynte og blø den 6 dagen, det var helt for ferdelig. Jeg var såååå ubeskivelig lei meg jeg følte at hele verden raste sammen. Men etter 2 md bestemte vi oss for og prøve igjen, de tilbø oss og ta fryse forsøk og vi takket ja til det. Vi fikk vite att det var mindre sjanse for at det skulle vere vellykket med fryse forsøk en ferske egg. Så de lurte på om vi ville sitte inn to egg. Og etter vi hdde tenkt oss om en stund så bestemte vi oss for og sitte inn to egg. Jeg gikk med en følelse på att det ikke skulle gå bra denne gangen heller.. Jeg kvidde meg noe helt kjempe masse til jeg skulle få tlf fra ivf den mandagen..... Tlfen ringte det var en dame som ringte hun fortalte att jeg var gravid og hadde høy hcg.. Jeg ble helt paff jeg ble så glad men samtidig var det liksom nesten for god til og vere sant. når jeg la på tlfen satt jeg meg rett ned og begynnte og stri gråte det var en så ubeskrivelig lykke følelse som kom. jeg måtte ta meg litt sammen og ringte mannen min jeg klarte så vidt og få frem ett ord jeg lo og gråt samtidig. Det var fantastisk... Når vi var på ul første gang kunne vi se att begge eggene hadde overlevt. Det var helt utroligt etter så mangen års venting så fikk vi to.

Så no er tiden gått og jeg har en gutt og en jente på 8 md.

Stå på jenter hold mote oppe og lykke lykke til med alt sammen

Stor klem fra meg:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8484215-solskinn-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahhh:-)

Så deilig at det funker så fint noen ganger!

Samboeren min og meg diskuterte om vi skulle sette inn ett eller to egg når vi kommer så langt, og begynte å fable om tvillinger. Da selvfølgelig en gutt og en jente.

hehe, idiotiske meg har ikke skjønt at man må skru ned forventningene før en sånn prosess...

Det var i alle fall det jeg omtrent ble rådet til da jeg var innom IVF-seksjonen på Ullevål i dag. (Føltes litt som spionasje... Jeg er ikke lenger kommet enn i startgropen ennå, har ikke ringt inn min første mens, men var innom for å spørre et lite spørsmål om fremdrift til tross for en nylig infeksjon og sykehusinnleggelse)

Likevel, det føltes som om jeg hadde kommet inn i miraklenes sfære. Stod der og nærmest stampet i yrhet og iver og fortalte om hvor spennende dette blir... Personen i vaktrommet fikk nok en naturlig trang

til å temme meg litt. Hun sa at man måtte innstille seg på at det kanskje tok tre forsøk eller flere, at man ikke måtte deise rett i kjelleren om man ikke lykkes på første forsøk... Det skal jeg prøve hardt å huske på.

inspirerende er det likevel å høre om folk som har lykkes, uansett om de lykkes på første, andre eller tiende forsøk..:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8484215-solskinn-historie/#findComment-8504000
Del på andre sider

Annonse

Å så herlig, hihi ja man ser jo litt for seg en av hver da:o)

Er så godt med sånne historier fordi da vet man at man kan lykkes.

En venninne av meg opplevde det samme med naturmetoden, de hadde prøvd i nesten to år- så ble hun gravid med tvillinger og har nå permisjon med to søte jenter på 2 mnd:o)

Gleder meg til å komme etter-det skal jeg engang!

Kos deg med barna da!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8484215-solskinn-historie/#findComment-8504624
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...