Gå til innhold

Når synker magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen fasit på når magen synker? Tror den sank i uke 36/37 sist, altså ca 4 uker før jeg fødte. Men nå virker det som at den har sunket en del allerede, og jeg er 32 uker i morgen. Buksene er blitt veldig stramme og klemmer veldig rett over venus.

Når sank magene på dere høygravide, evt. i tidligere svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg det ikke finnes noe fasit svar på. Jeg hadde ikke sunket noe, heller økt ytterligere på termindagen. Jeg er førstegangsfødende. En bekjent av meg som skal ha sin tredje om en måned, har allerede sunket.

Skrevet

Takk for svar.

Er det ikke flere som kan si når magen deres sank?

Skrevet

Min mage har sunket litt ja , det gjorde den for noen uker siden var da ca 32 uker.... men ikke så mye...

Skrevet

hei:)

Jeg føler at magen min har forandret seg den siste tiden når jeg ser meg i speilet.. At den liksom har sunket ned litt, mens den før liksom stod mer rett ut. Men om det stemmer vet jeg ikke, men føles slik ihvertfall. Er i uke 30 nå..

Skrevet

Min sank i uke 30 ....

Skrevet

jeg er foerstegangs, og min har sunket den siste uka. naa er buksene fryktelig stramme helt neders, og maa drive aa dra dem ned... gubben paapekte ogsaa at den har lagt seg lengre ned. Jeg er 32+2 i dag, men tviler paa at dette betyr at jeg skal ha noen tidligere foedsel likevel. Jeg skal gaa over tiden jeg. :)

Skrevet

min sank i uke 30.. samtidig fikk vi fastslått at hodet er festet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...