Gå til innhold

Helt utenfor tema, men spm bryllup

Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor i Oslo/Akershus kan jeg finne utleie av smoking? Har lett på nettet, og den bryllupssiden her,men finner ingenting. Leter også etter stilig bil.. Er ikke lenge igjen, begynner å bli desperat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både Kristins brudesalong og Solgunns boutiqe i Lillestrøm har et bredt utvalg av penklær til herre!

Bil vet jeg ikke noe særlig om dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Brudekjolen på Egertorget. De har stort utvalg og god service. mannen min leide sitt brudgomantrekk der. Tror det kostet 1900,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener da å huske det sto om alt dette i brylluppsbladene jeg kjøpte da jeg gifta meg, men kanskje ingenting om bil?

Veit noen i Sandefjord leide med sjåfør en kul bil.

Tror jeg søkte på nettet og fant, men brukte bare pappas svarte bil med pynt på. Blei like fint det. Tenkte liksom at det å bruke penger på en bil som bare kjører oss til lokalet gadd vi ikke, men du tenker kanskje på å ta bilder med bilen? Vi hadde og en fotograf vi kjente og tok masse bilder uten en fin bil. Funker det og ;) Heller leite litt rundt å skrive ned hvordan du vil ha bildene tatt av dere. Viktig å ha ønsker syntes jeg, vi var dårlig forberedt så det blei mange kjedelige, men fine da...havna litt utenom tema jeg også gitt ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips:-) Lurer på om vi rett og slett låner bilen til onkelen til mannen min, den er stilig. Så kan vi pynte den fint, og heller bruke pengene på maten feks.

Da skal vi dra innom de på Lillestrøm siden det blir nærmest. Hvor i Lillestrøm ligger de? Lenge siden jeg har vært der nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall en brudesalong på togstasjonen og den andre leide mannen min på, men husker ikke helt hvor på Lillestrøm vi kjørte å leverte jeg da. Glemstk!!!

Bruk penger på det som betyr noe ja. Jeg kjente kokker og fikk både mat og kaker billig. Sparte der vi kunne, men til sammen var jeg verdt over 25000 den dagen hehe. Selv om jeg fikk kusina mi til å sy kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristins ligger "på-vei-til-strømmen" rett før brua og Solgunns ligger i Køhn kvartalet midt i Lillestrøm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...