Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 både foran eller etter simon...forslag mottas med takk=)
prysseluskan Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Simon Andreas Simon Johannes Simon Leander Simon Elias Karl Simon Per Simon Truls Simon
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Simon Elias Simon Tobias Simon Oliver (trykk paa i'en) Simon Emil (ogsaa trykk paa i'en) Simon Mathias Simon Alexander ...Etter mye tenking, finner jeg ikke at Simon passer noe saerlig som navn nr.2. Det er liksom for kort... Og for meg boer navn nr.1 ha kortere stavelse enn nr.2, hvis du skjoenner. Og navn som Kim, Jo, Ben, John, Trym og Finn, f.eks, faller meg ikke i smak...
togutter-08og10 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er ikke så glad i dobbeltnavn og syns de fleste navn står best alene, hvertfall hvis barnet skal ha to etternavn, noe nesten samtlige barn har i dag.
togutter-08og10 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Glemte å si at jeg syns Simon er fint og det trenger ikke flere navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå