Gå til innhold

er det bare kødd...?

Anbefalte innlegg

eller er folk virkelig seriøse når de spør om synspunkter på idiotiske navn som for eksempel cheyenne,snø,algot,alyssa,maxima,holger og norma for å nevne noen...Synes det er veldig irriterende hvis folk sitter å finner på de værste navnene bare fordi de kjeder seg eller vil ha mange tilbakemeldinger på innleggene sine....finner selv denne siden veldig lite inspirerende når det er så mange syke navn foreldre rundt omkring vurderer og synes synd på de stakkars små barna som må gå rundt å hete dette fordi foreldra hadde ammetåke litt for tidlig under hele svangerskapet!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8483452-er-det-bare-k%C3%B8dd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nemlig! skjønner dere hvor forskjellige vi er , og at det kanskje er en ide å slutte å kritisere hverandre for navnevalg??? Hvis dere har problemer med at andre har en annen smak, så drit i å svare på innleggene. Det gjør jeg. Jeg gidder aldri å svare på "Hva skal jeg velge? Emilie eller Victoria" Derimot syns jeg det er interressant å diskutere hvorvidt Norma er fint eller rart :)

Har inntrykk av at det er viktigere å finne spesielle navn enn å finne et navn som er fint - og det er jo litt synd.

Før var også jeg opptatt av å finne et spesielt navn, men så tenkte jeg: "Hvilke av disse navnene kunne JEG tenke meg å ha gjennom et helt liv ?" og da har jeg konkludert med et mer klassisk, men vakkert navn.

Jeg synes det tok kaka da en her inne valgte navn til sin datter etter en DISNEY-FILM, "Løvenes kong 2", og fordi sønnen på 2 år syntes navnet var fint: KIARA SAMANTHA.

Annonse

jeg synes det er litt kult med spesielle navn jeg da:-)

mange som ikke er fullt så pene men det får vel være opp til hver enkelt!er jo ikke alle som har lik bakrunn /kultur/miljø.

men vi normenn er jo kjent for å leve litt i nøtteskall,da!skal helst ikke prøve så mye nytt-hehe!

synes heller synd på de ungene som skal gå å hete det samme som tusenvis av andre hele livet....verden går rundt(norge følger med;-)

ting utvikler seg mer og mer,vi har jo enda våre gode gamle norske etternavn -hvorfor ikke pynte litt på dem.

men som sagt ,hver sin smak-synes ikke noen skal bli kjefter ut fordi de prøver seg litt frem!

PS:synes oxo det var litt søtt at storebror var så flink å valgte navnet-det er en kjempegod historie å ha med navnet sitt videre!å,tenk hvor stolt han er da:-)

Helt enig, Morango! Og det ville ogsaa vaert goerrkjedelig om alle var enige hele veien, og alle synes alle navn var like fine og flotte...

det heter "debatt" fordi det er en debatt! Her er det plass for alle meninger, men man skal respektere hverandre! -Alltid!

Det hagler en del negative kuler her inne til tider ja. Man klikker på anonym og vips mister man alle hemninger. Lyser ikke mye repekt av det nei. Glemmer man å være konstruktiv i kritikk når man gjemmer seg bak anonymknappen?

Det må jo kunne gå an å debattere på et mer voksent nivå.

Jeg kjenner forresten to voksne menn. Begge har vanlige fornavn, men har valgt å bruke mellomnavnene sine, begge to. De bruker hhv Holger og Mogens, og jeg synes det er skikkelig tøffe navn.

Mye bedre enn chrisander og nathanael, mener jeg ihvertfall:) Men, nå skal det også sies at min sønn heter Theodor og det er nok av folk som mener det er et grusomt navn.

Synes det er flott at folk har ulike meninger. Alle unger i dag kan ikke hete Thea eller emma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...