Gå til innhold

Mai: skal vi introdusere oss litt??

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år og kommer fra Bergen. bor sammen med samboeren min (26 år ) datteren min som er født 6 mai 2006 og katten vår...

jeg skal snart ut i jobb igjen, og da jobber jeg som førskolelærer i barnehage.. noe jeg stortrives med...uheldigvis så jobber jeg foreløbig i kommunen og da får man ikke prioritert plass i barnehagen..så jeg håper inderlig på at vi får barnehage plass til høsten...

ja det var litt om meg..;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8483335-mai-skal-vi-introdusere-oss-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 27 år og er fra oslo. Bor sammen med mannen min på 28, datteren vår på 10 mdr og de to kattene våre. Jeg er utdannet farmasøyt og jobber som helseøkonom. Jeg har alltid sett på meg selv som en karriærekvinne - men jeg må innrømme at det har endret seg helt etter at jeg fikk barn. Gleder meg allerede til neste gang jeg skal ha permisjon :-) og gleder meg ikke akkurat til å begynnen å jobbe fullt igjen i mai. Jobber 40% nå, mer enn nok spør du meg.

Jeg er snart 27 år og bor 5 mil sør for Stavanger sammen med mannen min (29 år) og vår lille datter på snart 10 mnd. Jeg er egentlig ferdig med permisjonen min - mannen min har pappaperm nå - men har ikke lyst å begynne å jobbe igjen allerede, så jeg skal være hjemme med snuppa en stund til. Har storkost meg disse snart 10 månedene og er glad for at jeg kan være hjemme en stund til.

• 2 uker senere...

Jeg er 28 år og bor i porsgrunn sammen med min samboer på 29, vår tulle på 10 mnd (F. 11.05) og kaninen vår. Jeg skal begynne og jobbe igjen etter påske og jeg og jobber som ped. leder i bhg. Grugleder meg for å begynne igjen. Sliter fortsatt med rygg/bekken så vet ikke om jeg klarer det. Tungt nok og ta stellet på tulla enkelte dager... Snuppa har fått 80% plass i bhg fra 1 aug. og det blir spennende! Skal jobbe 80 selv og, noe mindre går ikke for min del når man jobber som leder på en avd. Jeg storkoser meg som mamma, og skal snart prøve og få en søster eller bror til tulla! ;)

Annonse

Jeg er 37 ár, har 2 smá gutter hvorav den ene ble fódt den 3 mai. Han har forresten begynt á gá selv ná :o)

Jeg har vaert i jobb siden september i fjor - hadde kún 16 uker med permisjon.

Vi bor i Madrid sammen med pappa´n, og nár gutten min fyller 3 ár sá begynner han pá skole her nede.... tidlig ute her skjónner dere.....

Ellers er begge guttene hjemme med pappa´n, da vi er sá "heldige" stelt at han kan vaere hjemme med de pá dagtid. Jeg jobber fulltid og er

dessverre ikke hjemme fór halv syv pá kvelden. Barnehageplass er det bare á drómme om, hvis du ikke har sá mye penger at du kan ha dem inn pá en privat - og det koster rudnt 400€ i máneden pr. hode for.

Vi trives bra her nede, og ná er jo váren kommet oxo :o)

Jeg er snart 23 år og bor i nittedal sammen med mannen min på 24 og gutten vår som er født 20 mai.

Jeg skal gå hjemme med Casper fram til august,da begynner han i barnehage og jeg skal begynne å studere.

Ellers så ser vi bare fram til sommeren for da skal vi på bryllups reise til paris!! Gleder oss kjempe masse!

Jeg er 19 år gammel jente som bor i Bergen. Bor sammen med kjæresten min som er 20 år og sammen har vi Adrian som er akkurat blitt 10 mnd. Og han er jo selvsagt verdens herligste gutt:)

Jeg stortrives som mamma og kunne aldri tenkt meg noe annet selv om Adrian ikke var planlagt.

Vi har fått full barnehageplass fra august av og det var jo kjempe bra, det hadde vi ikke forventet:)

Adrian er nå blitt 10 mnd, 8475 gr og 75 cm lang. Helt perfekt:)

Til høsten skal jeg begynne å jobbe, skal da jobbe 1 år for så å studere litt igjen:)

Jeg er 24 år gammel og bor på Sørlandet sammen med kjæresten min på 29 jenta vår på snart 11 mnd og hunden vår

Skal ha ho i barnehage to dager i uka fra høsten. Har fått ho inn i gårds barnehage. er så heldig jeg skal ha ett år til med permisjon!! Glad jeg kan være hos henne mens hun er liten også.

Jeg er 30 år gammel, bor på Jessheim(er egentlig fra Finnmark) er samboer med en på 35 år. Sammen har vi en gutt som nå er 11 mnd, han er født 6. mai . har en border collie også her som røyter ut huset vårt for tiden:o)

Samboer min har nå 5 ukers pappapermisjon og er snart ferdig med den. Jeg går for tiden på kurs , skal sitte på innsjekk for SasBraathens etterpå(er egentlig utdannet hjelpepleier)

Lillemann skal være hjemme 1 år til med oss, jeg og samboer skal gå ulike skift så en er hjemme hele tiden, eller så får vi ringe mamma om hjelp:o)

Vi begge jobber på Gardermoen så det blir mye skiftarbeid.

Annonse

Heisann! Jeg er 31 år (ennå noen måneder), samboer på ellevte året og mor til en stor liten gutt som ble født 13. mai i fjor.

Jeg har i skrivende stund bare ei uke igjen av permisjonen min, men fremdeles ingen jobb å gå tilbake til. Om vi har fått barnehageplass vet jeg heller ikke, så her krysses både fingre og tær for jobb til mor og barnehageplass til junior.

Jeg er glad i musikk og bøker. Jeg liker å være i aktivitet og jeg har for det meste godt humør.

HEI! Jeg er 27 år, og bor i Buskerud sammen med samboer og lillemann på 11mnd. Permisjonen min går mot slutten..... syns det har vært helt herlig å være hjemme.. samtidig som det skal bli litt godt å begynne på jobb igjen. (gruer og gleder meg.. :))

• 4 uker senere...

Hej!

Jag är 31 år, bor i Bærum med sambo som är lika gammal. Vår son är sanrt 1 år (24.05). Min sambo och jag möttes på Svalbard för 7 år sedan,måste säga att det är bättre sommar på østlandet ;-) Jag har fått jobb i bhg från augusti och lilleman får plats där. Han börjar i sept, pappa skall vara hemma i augusti.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...