Gå til innhold

Storkfrøkna - ups jeg hermet visst

Anbefalte innlegg

Nå ble jeg skikkelig flau. Så nettopp at jeg har skiftet navn til samme som deg. Det var virkelgig ikke meningen. Det datt bare plutselig ned i hodet mitt. Sannsynligvis har jeg lest ditt for en liten stund siden, glemt det og så plutselig trodd at jeg fant det på selv :o)

Jeg skal gå litt i tenkeboksen og se om jeg kan finne på noe annet :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8483291-storkfr%C3%B8kna-ups-jeg-hermet-visst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du beholder 69 bak navnet, så går det bra...kanskje jeg skal herme litt etter deg og kalle meg for Storkfrøkna71? ;-)

Det ble plutselig tyst fra mine kanter her på forum. Skulle vært nedover i februar enda syklusene har vært som en klokke så lenge jeg har fulgt med. Men så åpnet ragnarokk seg rundt meg og eggløsningen ble forsinket. Bombe! Fant ut at det nok ikke var lurt å dra akkurat da og satser nå på at første tur blir i april eller mai, jeg har jo mine porsjoner liggende på nitrogen i påvente.

Hei

Det var jo en kjempegod ide at du tar med 71 på slutten. Jeg synes det er litt morosmt at man kan se alderen til hverandre.

Så utrolig kjedelig med eggløsningen din. Det er helt utrolig hvordan alt kan gå som en klokke til vanlig, og så nå iveren etter et nytt forsøk dukker opp - wops - forsinkelser, manglende eggløsning, mangelende eggløsningssekret osv osv. Sukk!

Det er utrolig at vi er så mange mennesker på jorden i det hele tatt synes jeg.

Men, aprlig blir nok en bra måned for deg. Det er ikke bare våre egg som ligger klare til å springe ut da. Det er en fin tid med mye nytt liv :o)

Sånn da var 71 lagt til! :-)

Jeg tror det var kraftig stress ukene før eggløsninga som forårsaket den utsatte eggløsningen. Like greit for kroppen hadde sikkert ment at det var ugunstig med baby akkurat da. Nå får jeg roet meg ned fremover og legge forholdene bedre til rette.Om det ikke blir baby i 2007, så er 2008 et like bra år vil jeg tro...lykke til med deg! Jeg kommer sterke tilbake siden her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...