Gå til innhold

Krabber!


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Nå krabber Nora! Fra igår har det vært flere "krabbesteg" framover, og hun stortrives;-) Har tilbakelagt meteren nå, og er blitt behørig beundret av mamma, pappa og tante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy da! Og de blir jo så stolte når de får til ting :) Emma ligger bare og løfter rompa og presser seg bakover og blir sint... men kommer nok tidsnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro! Ingen tegn på krabbing her..Håper hun snart gjør det, men ser ikke sånn ut. Emma krabba først da hun var et år, så har vel litt å vente på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke Nora! Hvordan er det å slippe en krabbende baby løs i deres oppussings-hus, da? Det er kanskje "krabbe-trygt" der hvor hun ferdes? :o) Vi har fått på plass stikkontakt-sikringene, men har ikke fått forankret alle skapene våre enda. Så mannen min har fått i oppdrag å lage ett barnesikkert hjem nesten uke. Jeg skal ta med Karsten hjem til mamma, mens han sikrer hjem!

 

(Ikke derfor jeg reiser til mamma, altså, men han måtte jo få en oppgave mens jeg var vekk!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj nå lærer jo julibabyene noe nytt hele tiden:) Gratulerer til Nora:-)

 

Ingen tegn til at Patrick skal begynne å krabbe med det første. Har lært å åle seg framover,og nå er han ikke så ivrig på å få opp rompa lengre. Men han finn vel ut av det etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så fort foreløpig, nei! Relativt krabbetrygt midt i stua, og kan lukke en dør for å unngå trappen. Hun kan komme til å rive ned noen små høyttalere - får nevne det får mannen slik at han evt kan redde de - hehe!

 

Det som er mest skummelt her i stuen er vel hjulene til kontorstolen, som er kjempespennende, men lett å klemme seg på om noen sitter på stolen:(

 

Har ryddet vekk strikkepinnene slik at hun ikke har noe å putte i stikkontaktene;-)

 

Du får spørre meg igjen om et par uker når hun har fått opp dampen, er nok litt mer svett da, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...