Gå til innhold

lekker eg fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg er i uke 38 nu, og når eg e på do, og er ferdige, og prøver å presse meg litt for å se om jeg er ferdig med å tisse, men så kommer det alltid noen væske ut. venter jeg i 15 sekunder, og presser igjen, kommer det enda veske.. er det urinen eller er det en liten lekkasje fra fostervannet?

ka trur dere??

har vært så ofte på føden av forskjellige årsaker, orker ikke å ringe føden og de ber oss alltid å komme opp dit for sjekk, blir som regel bomtur, derfor gidder vi ikke å ringe denne gangen før me er sikker.

og vi har unger i huset som trengs barnepass, og de allerede har lagt seg, så vi ønsker ikke å vekke dem osv, for det har skjedd flere ganger.

Og føden ligger nesten 1 time unna....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er fostervann, for det kommer av seg selv, uansett om du sitter på do eller ikke. Jeg kan også sitte på do og tisse litt nesten hele tiden.....

Ta på deg et bind, og blir det vått etter en stund så kan det være at du lekker.

Skrevet

Fostervann skal vel renne uten at du går på do liksom..

Viss ikke du lekker fostervann/det renner utenom når du går på do,så hadde ikke jeg reist på føden.

Men du kan jo ringe og høre hva de syns..

Skrevet

eg bruker truseinlegg hele tiden, og hver gang eg e på do, så er det vått der, men ikke så veldig våt, men våt nok...la oss si, like stor som plomme-egg... hmm... eg vår vente og se hva som skjer etterhvert..

og idag har jeg masse kynnere... uvanlig masse!...

og spark-teller, tulla sparker lite nu... brukte 37min for 10 spark... vanligvis opp til 10 minutter... noen ganger 20 minutter...

Skrevet

Det er nok bare urin. sånn har jeg hatt det lenge før jeg ble gravid. nyrene produserer jo litt urin hele tiden som renner ned i blæra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...