Gå til innhold

dere som har opplevd en MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved den første Ma`en jeg hadde begynte jeg å spotte litt i uke 12, og tre dager senere begynte jeg å blø. Var på ferie og ringte legevakta der og kom inn for en sjekk, ble sendt videre opp til gyn for ul. Der viste det seg at fosteret hadde dødd i uke 8, og jeg hadde ikke merket noe. Ble sendt videre til utskrapning. Ved den andre Ma`en begynte jeg bare å blø i uke 11, uten noen forvarsel. Var til og med kvalm i dette svangerskapet. Ringte til sykehuset og fikk kommet inn for en sjekk på gyn. Denne gangen hadde fosteret dødd tidlig, så det var bare fosteranlegg der, og ble sendt videre til utskrapning. Denne gangen får jeg bedre oppfølgning og skal på sykehuset til torsdag for en sjekk, men lurer på om det er for sent da jeg har blødd til og fra i en uke nå. Er egentlig i uke 7 nå, men tror nokk jeg har hatt min første Sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at jeg ikke hadde noe vondt da jeg begynte å blø, men kom tidlig inn for utskrapning, hadde vel fått vondt hvis det ikke hadde gått så fort fra start på blødning til utskrapning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg forsvant symptomene, men det er nok ekstra tydelig i etterkant. Jeg begynte å spotte ca 10 dager senere og måtte vente 18 timer før utskrapning. Det var fryktelig vondt, med kramper og høy feber, så jeg skulle ønske jeg hadde kommet til utskrapning med èn gang. Helt fin etterpå, da:)

 

Det er ingen grunn til å bekymre seg. Å ta sorgene på forskudd er så unødvendig. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært hos legen på ul, det var for tidlig at de kunne se om det var liv så jeg har tatt hcg tester som jeg får svar på nå i uken. Syns bare det er lenge å gå å vente på svar. holder nesten ikke ut. brukte ganske mange måneder før det klaffet så blir utrolig lei meg om frøet er dødt... men takk for svar jenter...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at symptomene forsvant og jeg kjente meg ikke gravid lengre. Jeg blødde ingenting, men opplevde etterhvert at jeg var sår i magen nedenfor navelen når jeg trykte på området. Oppdaget MA i uke 13 da vi fikk ul. Jeg kjente på meg at noe var galt, det tror jeg de flese gjør så det kom ikke som noen overraskelse.

Håper det ikke er slik i ditt tilfelle!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da krysser vi fingrene for at dette går bra, Anonym! Og hvis det skulle ha et annet utfall, så vet du i alle fall at kroppen er klar. For mange av oss gikk det ikke lang tid før vi ble gravide igjen. (stemmer ikke det med deg også, vektbaby?) Vet det er liten trøst nå. Men, du er gravid til det motsatte er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...