Gå til innhold

Fast jobb og prøver til høsten (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei Jenter-

Så fikk jeg da endelig fast jobb, som jeg har ventet sååååå lenge på ;), og som jeg skrev tidligere, så har jeg litt for mye ansvarsfølelse ovenfor jobben til å bare sette i gang nå.

Men min samboer har sagt at vi skal prøve til høsten! Dvs august/september.. og det er ikke sååååå lenge til. Har jo nok å henge fingrene i allikevel ;)

Så det var bare en liten update her fra meg, vi snakkes nok mye mer fremover allikevel...hehe

Ha en fin fin kveld alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også begynne i ny, fast jobb i april

Har lyst på barn, men vet ikke hvor tidlig jeg kan begynne, liksom? Føler litt ansvar ovenfor den nye arbeidsgiveren - har ikke lyst til å skuffe dem.

"Min samboer har sag at vi skal prøve"

Er det han som bestemmer? Har ikke du noe du skulle ha sagt?

Skrevet

Å neida, ikke misforstå.

Jeg har endelig fått kartlagt at han også er med på planene..hehe. Greit å være to om det, kan man si (",) Nå har jeg fått det fast spikra! Hurra!

Men ang jobben så har du min fulle sympati, det er virkelig ikke lett å finne ut av hva man skal gjøre... Man vil så gjerne kunne gjøre alle til lags, men det er lettere sagt enn gjort. Når vi begynner til høsten så har jeg jobbet der i over halvannet år, og da syns jeg det er greit. Jeg har ikke barn fra før, og ikke heller no ungfole..(nja, rundet trdve da..hehe), så de burde være klar over at noe sånt kan skje snart..

Men Lykke til med bestemmelsen!

Skrevet

Ok!

Men da er vi i omtrent samme situasjon. Jeg begynner i ny, fast jobb i april, og tenkte å starte prøvingen til høsten - hadde passet bra om jeg ble gravid i oktober, eksempelvis :) Men umulig å vite hvor lang tid det tar!

Når bør man kutte ut p-pillene da, mon tro? I sommer?

Vanskelig å vite hvordan man skal gjøre det med jobben. Vil ikke bli gravid etter en uke, liksom, men når de ansetter en 27-åring med samboer, kan det ikke komme som noen bombe at jeg blir gravid innen et år. Kjedelig at vi jenter må føle dårlig samvittighet over å bli gravide.. Samboeren min slipper unna det, på en måte.

Gøy om vi blir flere som starter prøvingen i sommer/ høst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...