Gå til innhold

Noen som har erfaringer med Emmaljunga Smart Duo Combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne vognen.

Noen som har synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig synes classic og edgen er mye finere-dyrere også da. Det jeg syntes var veldig dumt med smart er at når du setter kalesjen over på sportsdelen så mangler den nederste kjolen av kallesjen hvis du skjønner?! På bagdelen så slutter den øverst på bagen. På edgen så har den det stoffet inni i en glidlås som du tar ut når du skal bruke sportsdelen..

Litt kronglete forklart men håper du skjønte det. Ellers må du jokjøpe den vognen du liker best:)

Skrevet

Takk for synspunkter! :-)

Er førstegangs, så alle meninger kommer godt med!

(selv om d ikke er alle man skal høre på, hihi...)

Må undersøke d som du sier ang kalersjen.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med denne vognen. Valgte denne pga de tekniske tingene som de har tatt bort fra classic og edgen, var faktisk ikke verdt prisforskjellen, og har ikke savnet noe til nå ;);)

Anbefales;)

Skrevet

Heipådei!

Det er faktisk dette jeg også har vektlagt når jeg har sett meg ut denne vogna. Mange som mener at d ikke er verdt prisen...

Takk for gode synspunkter! :-)

Skrevet

jeg har vogna og har brukt den daglig siden november 2005. Er kjempefornøyd, og har aldri savnet noe ved den. Jeg ville valgt samme vogn igjen uten tvil. Et godt kjøp!

Skrevet

Godt å høre d!

Blir nok mest sannsynligvis å ende opp med denne vogna.

Takk for synspunkter!

Skrevet

Har faktisk nettopp kjøpt den! Synes den virker helt super! Kjøpte den i Danmark (på Ønskebørn onskeborn.dk) . Kosta 3999,- der... Men måtte ringe og bestille på forhånd, for å få den fargen jeg ville ha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...