Gå til innhold

Feil ved ul

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har opplevd at de har tatt feil ved bestemmelse av kjønn på ul i uke 18?

Har hørt flere i det siste som har fått beskjed om et kjønn, men så har det kommet det motsatte...

Med oss så såg de gutt, så vi får virkelig håpe det blir det! Jenta vil i tilfelle få en veldig blå garderobe, hehe:)

Fortsetter under...

De tar veldig sjeldent feil på gutt... det er vell heller jente også kommer det ut en liten gutt.. Kan være at navel strengen ligger i veien o.l... men med jente sier jordmor aldrig 100 % sikkert... Så tror du kan stole på det.. når jeg var sa hun det ser ut som en jente, men har hatt 3 UL etter det å har spurt hver gang så:o)

Kommer vel litt an på hva jm så og hva dere har sett - ved forrige mann så vi tydelig pungen og tissen på ul i uke 20 - var ingen tvil om gutt der, nei;o) Denne gangen var vi på ul i uke 18 og jm var ikke i tvil om at det var en jente inni der -så det godt selv også, hun viste oss kjønnsleppene fra tre ulike vinkler og jenta skrevet godt også, bare for å være sikker, hi hi;o)

jeg også lurer på dette. vi fikk beskjed om jente på uL av to ulike jordmødre. men hun ene viste oss klitoris og sa at denne var litt hoven og kunne se ut som en tissefant. men at det ikke var det for da ville den stått oppover(eller noe sånn). likevel, det kan jo hende hun tok feil,eller?at det liksom bare var en pitteliten tissefant likevel selv om hun sa det var klitoris? jeg er sååå innstilt på jente nå og det vil bli veldig rart å måtte omstille seg.hva tror derE?

Annonse

Jeg vet om noen tilfeller av dette...

En jeg møtte en en dag hadde akkurat blit pappa til ei lita jente, de fikk sjokk under fødselen for på ul hadde de sagt at det helt sikkert var en gutt, så faren kunne bare male barnerommet blått, og de hadde til og med begynt å fylle ut papirene på den lille gutten, for så sikker var dem...Men ut kom det altså ei lita jente:)

I går hørte jeg om et annet tilfelle der de paret hadde vært på ul TRE ganger og hver gang sa de at det var en gutt, men ut kom ei jente...

Er vel ikke så rart man begynner å lure på hvor sikker de er:S

Har litt lyst å ta en til ul jeg også, nå er jeg i uke 31...

Er det noen av dere som vat hvor mye slikt koster? Bor på Majorstua i oslo, så Volvat må vel bli det nærmeste...

• 2 uker senere...

Hei!

Jeg opplevde med nr 1 og nr 3 å høre at vi skulle få ei jente. Nr 2 var ikke tvil, det skulle bli gutt. Ved nr 1 fikk vi høre det samme to ganger. Jeg fikk 3 gutter. Nå er jeg gravid igjen og har hatt UL 3 ganger til tre forskjellige lege/jordmødre. Allle tre sier med nokså stor sikkerhet at det blir jente. Men av erfaring kan jeg jo ikke stole helt på dette. Jeg føler selv at det blir gutt, har helt lik kroppsfasong, men jeg har riktignok vært mer hormonell denne gang. Så får vi se i mai, da. Får de rett?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...