Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ser på arket ditt om stimuleringsregimet for gonal f pennen, (der spraydato og sprøytedato står ) så står det der også.

Dette går som det knaker! jeg er på en måte glad for at jeg ikke får mens jeg,for da er slimhinna mi helt nedbrutt og fiks ferdig til å fylles opp under stikkingen!!!

Må se litt positivt på det også.

Sparer oss en pakke med bind/tamponger, vi slipper tantemonsteret på besøk, hehe mange fordeler med å ikke få mens.

(dog en fattig trøst da hehe)

ÅÅÅÅÅååååååååååååååå

jeg som ble så glad da jeg leste svaret ditt om at det bare var positivt å ikke få blødning under spray, gjett hva, nå som jeg trodde at det går min vei så fikk jeg jammen den blødningen i natt! fuck assa.

forøvrig så gleder jeg meg til å begynne å stikke på torsdag. bare tre dager til det nå. stikke stikke stikke stikke... ÅÅÅÅ Bula, nå skal det skje for oss snart! Vi får holde hverandre i hånden og sende hverandre masse lykketanker! Dette skal vi klare! Skal du til akupunktør? Jeg har vært i kontakt med Lars Børke, og tenker å få før og etter innsetting. ÅÅÅÅÅÅ jeg gleder meg sånn... huff, men tenk hvor skuffa jeg kommer til å bli om det ikke blir no av. Tenk om de ikke finner sæd i prøvene hos mannen. Wræææl. Da dør jeg der og da, faller bare om og ikke puster :-) hehe jo, de må gå bra, det skal det. Scizofren sa du? hehe , ja jeg er mersom to personer nå i denne sprayetiden jeg. En positiv gladjente og en pesimistisk troillkjærring!

Ha en fin dag <3

jeg ska bake brød nå :-)

Jeg skal verken ha akupunktur eller ta babyklister. Skal prøve meg uten jeg.

Mannen min er redd for å få prestasjonsangst den store dagen, så du er ikke alene om å være nervøs.

Snakket med st olavs idag om sprayen. Skulle bare kaste flasken etter 15 dager på spray og starte på en ny, for å være sikker på at dosen er korrekt.Skulle være igjen littegranne på den, er litt ekstra på flaska.

Er bare to dager igjen til jeg begynner å stikke. Er ikke nervøs lenger for stikket(er ikke vondt) , men litt nervøs for at jeg ikke skal få penna til å fungere som den skal.

Som Bente på St olavs sa. For dem hadde det ingen betydning om en blødde eller ikke, det hadde ikke noe å si. Så jeg skulle bare nyte det at jeg slapp mensen, og skulle den komme under stikkingen, så gjorde det ikke noe.

Ingen antydninger til mens her, enda..

Er nesten som dr jekyll og mr hyde jeg også for tiden,ikke helt bra. Men det gir seg når en begynner å stikke,sies det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...