Lille-gullklumpen Skrevet 4. mars 2007 #1 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan en evt bekkenløsning starter? Og om det jeg føler kanskje er helt normalt uten at det er tegn på bekkenløsning... Jeg føler meg så støl og rusten hver gang jeg skal opp og gå, når jeg bøyer meg og når jeg går føles det ut som at jeg har strekt det ene låret. Idag har jeg vært litt aktiv rundt i huset og ryddet,tatt det rolig men nå føler jeg meg helt ødelagt i kroppen, som om jeg skulle ha hatt første treningstime med Aerobic igår... Er i Uke 30. Er det noe jeg bør gjøre med det? Er i så fin form utenom dette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8482732-normal-smerte-i-bekkenet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøne Skrevet 4. mars 2007 #2 Del Skrevet 4. mars 2007 Ta ofte pauser, gjerne før du blir sliten! Ikke press deg selv, egt. skal du helst ikke bøye deg uten å være rett i ryggen hvis du absolutt må bøye deg, strekk ofte ut musklene--det hjelper! Og legg deg ned med bena høyt hevet i 90 graders vinkel på noen puter eller ligg på siden med en dyne brettet mellom bena som dekker hele benet fra foten og opp--det er en fin hvilestilling. Vet ikke helt hvordan jeg skal si at bekkenl.starter--det er sikkert veldig individuelt: noen kjenner mest i korsryggen, andre i symfysen, nedover låra, på innsida av låra osv.Du kan få flere tips om du går inn på www.lkb.no. Lykke til! Vet akkurat hvordan du har det--er i uke 26 og selv med krykker kan jeg ikke gå særlig langt....Litt frustrerende, men får bare håpe at vi blir bedre etter fødselen. Det er jo verdt det! Du har nok krav på fysioterapeut gratis pga. gangvansker--spør legen din! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8482732-normal-smerte-i-bekkenet/#findComment-8484212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå