snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Tittet på simo sine vogner og lurer på hva som er mest ok ?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 JEG hadde valgt duo....men mye av grunnen er at jeg får store barn (ca4,5kg) og trenger da også god plass for å sove godt. Mine har kunnet bruke bagen på duovogna i så å si ett år.... Men alle er vi forskjellige!!! Naboen vår fikk ett lite nurk av en baby (2,3kg) og de kunne bruke kombibagen i simovogna i 7-8mnd...da ble den trang i bredden.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Det kommer også litt ann på hvordan du bor og når barnet blir født... Med Simo tror jeg kombi er best hvis du har behov for å bære med deg bagen... Duo bagen kan bli stor og knotete å bære med seg... Mens hos andre vogner er det best med duo...
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Synes også duobager er litt klønete å bære, men det er jo bedre plass da. Har kjøpt duo denne gangen, blir spennende å se. Hadde Simo kombi til nr 1, han hadde kjempegod plass i bagen selv om han veide 4 kg ved fødsel. Hadde til og med Voksi oppi der til å begynne med. Han vokste ikke ut av bagen i størrelsen, men vi byttet til sportsdel fordi han ville opp og sitte. Det er jo en fordel med duo, da er det en liten rygg å sette opp i bagen. Ville hatt Simoen nå og, men eldstemann sover fortsatt i den i barnehagen. Så da har vi ordnet en annen vogn til nestemann.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Den ryggen i duo bagen bør ikke brukes for mye... Barnet har jo ikke så mye nakkestøtte... Kjøper du kombi kan du bruke den lille kalesjen til bagen å feste i fotenden av sittedelen, og da får du jo en form for bag...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 vi kjøpte duo. Har termin midten av August og tenker at da er det en stor unge som skal ut i kulden liggende...men nå får vi se hvordan det går ( vi kjøpte nå for den er på tilbud på baby shop)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2007 Hei og takk for svar jenter :-) Dette er jagge ikke lett...... Vet lissom ikke hva vi skal velge jeg, men godt å høre deres meninger. Mye kostet vognen på baby shop nå ? I fredrikstad koster den 5990,- er det en bra pris på duo ? har kombi samme pris ?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Fjorårets Simo Kombi kan du få til 3999,-
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2007 hvor får jeg kjøpt denne ? Er det en bra pris ?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Bla Barnas Hus... Veldig god pris, synes jeg!
Bægge dætern Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 sjekk hjemmesiden til babyshop, der er simo på tilbud.... med kombien har du bagfølelse lenger pga kalesjen som festes i fotenden som hun over her nevnte. selv har vi emmaljunga combi sport og der er dette det lengste bagalternativet (84cm) lenger enn hardbaggen på duomodellen, litt utenfor tema, det var jo simo du lurte på ; )
Gjest Ut på tur Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Vi kjøpte fjordårets duo på baby shop til 3750,- Har ikke termin før om lenge men fant ut det var en veldig god pris etter å ha hørt med mange. Jeg fant ikke umiddelbart tilbudet på siden deres nå. Men da vi snakket med dem varte tilbudet til lageret var tomt. Vi kjøpte på Ryen. da hadde de bare grå igjen etter vi gikk så begynner kanskje bli utplukket. Vet du at du skal ha simo hadde jeg tatt en kjapp ringerunde så fort som mulig og sjekket. Det er fjordårets modell som er til den prisen. Årets fant vi til 5999,- jo ikke så stor forskjel, er jo ikke så lenge siden denne var årets modell Vet ikke om de har combi til samme prisen. Valget mellom combi og Duo tror jeg du må finne ut selv ut fra ditt behov. Hørt 50/50 positivt om begge to Lykke til
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2007 Hei og takk for svaret ditt :-) Kunne ikke se tilbud på simo sine sider jeg heller... men skal ta meg en ordentlig ringerunde i morgen. Håper at jeg får tak i den. Ønsker mørkeblå. Håper det er fler igjen :-) klem
brooklyn Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 vi kjøpte duovogn til lillemann som ble født i august, i håp om at han kunne ligge i vognen til over vinteren. Vi måtte skifte til sportsdelen i februar, da han vridde seg rundt inne i vinterposen sin og skulle opp og ut. Pokkers unge...)) Så lenge det varte, hadde han god plass nedi bagen sin, og han veide 8,5 kilo når han var 5 mnd. En skikkelig plugg som tok litt plass, kan man si.. Veldig god og stabil vogn og god plass i bagvognen. Nå han vi termin i november (jada, kjempeferskt) og jeg er veldig glad for at vi har duovognen. Og så sniker jeg meg inn her med et eget spm. Sett at man kan kjøpe ny bagposesak til simo sine vogner. Sånn fancy med ulike farger. Gjelder det også for de litt eldre modellene? Vi har en 2005 modell..
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. mars 2007 Den passer til 2006 modellen iallefall... :-) Håper den passer til din vogn også.
Gjest Ut på tur Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Fant du vogn" jente 31 med baby i magen :-)" Ser sånn ut når du sier man kan kjøpe "innmat" til 2006 vogna. Er det det de kaller for Softline? Om de passer til 2005 vognene er jo lett å finne ut med en telefon til en butikk eller direkte til Simo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå