Lille-gullklumpen Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan en evt bekkenløsning starter? Og om det jeg føler kanskje er helt normalt uten at det er tegn på bekkenløsning... Jeg føler meg så støl og rusten hver gang jeg skal opp og gå, når jeg bøyer meg og når jeg går føles det ut som at jeg har strekt det ene låret. Idag har jeg vært litt aktiv rundt i huset og ryddet,tatt det rolig men nå føler jeg meg helt ødelagt i kroppen, som om jeg skulle ha hatt første treningstime med Aerobic igår... Er i Uke 30. Er det noe jeg bør gjøre med det? Er i så fin form utenom dette...
stormgutt + soljente Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Dette kan veldig godt være starten på bekkenløsning.... Det er i tilfelle musklene som spenner seg for å veie opp for slark i bekkenet, og dermed blir du vond og støl. Det beste rådet jeg kan gi deg er å ta hensyn. Unngå alt som gjør deg verre, og ta det opp med legen din. Legen vil vurdere om det er BL og om du f.eks bør gå til fysioterapi.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Kan godt være bekkenløsning du har..... Vær forsiktig når du går ut og inn av bilen, sett begge beina i bakken før du går ut. Sov med ei pute mellom knærne, så blir det mindre belastning på bekkenet, man får en bedre "vinkel" på en måte.... Ikke overanstreng det, kan gjøre det verre... Men snakk med legen din som sagt over her )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå