Gå til innhold

Kjære deg som la inn gjestebokmelding på piczo siden min...

Ioren

Anbefalte innlegg

.. Ja, jeg har slettet den, men syntes du kunne få et svar. Siden jeg er 99% sikker at det er her inne du har funnet adressen min poster jeg det her.

Hva er vitsen med å legge inn den typen innlegg? Og hvorfor forteller du meg ikke hvem du er når du først skal legge inn meldinger til meg?

Og som svar på det du skrev om at jeg ikke burde lage meg noen babyside så tidlig fordi jeg burde tenke på hvilke tanker jeg kunne få hvis jeg mistet; Jeg har mistet tidligere, og velger å takle følelsene i dette svangeskapet ved å innstille meg på at alt skal gå bra de neste 7 månedene =)

Er det bra nok for deg, eller har du nooe å utsette på det også?

Til dere andre, sorry at jeg legger det ut på forumet, men det er bare sånn jeg får tak i denne personen, og jeg vil ikke ha beskjeder a la anonyme innlegg herfra på hjemmesiden min =)

Fortsetter under...

Hva er det som har skjedd kjære deg???? Da jeg gikk gravid fortalte vi det ganske tidlig vi også, for noe sånt er ganske så umulig å skjule, uansett så vil man bare fortelle verden hvor glad man er :)

Og om man mister eller ikke, så er en sånn side fin, for alle, for det er garantert flere i samme situasjon :)

Stor klem fra meg og Teodor :)

Hils Taran ;)

er det ikke typisk at noen alltid må slenge med leppa?!

Ikke bry deg om det du.

Jeg fortalte alle om graviditeten i uke 8, (eller før) som jeg ville fortelle det om jeg mistet. Sånn at vi hadde støtte om vi trengte det!

Og jeg skal si det var godt med støtte når ting buttet i mot!

Ikke bry deg om sånne folk du. Bare stå på og gled deg over den lille spiren din! :)

(men kan hende at noen bare har dumpet innom siden til tilfeldig da, evnt kommet inn via siden til noen av oss andre?!)

Jeg fikk en gjestebokmelding som var nedlatende fra ende til annen.. sånt irriterer meg... Når folk skal ha meg til å bortimot forsvare at jeg er gravid bare fordi jeg er ung og det er tidlig i svangerskapet enda blir jeg litt irritert... =P

Jeg vet at ting kan gå galt, det har gjort det for meg før liksom..Jeg trenger ingen til å minne meg på det, jeg er nok bekymra som det er trur jeg.. :)

Så jeg måtte bare blåse det av meg...

Hvordan står det til hjemme? Vi kommer opp en tur om en måned =D Til påske :) Tonje blir 1 år på skjærtorsdag, så da får jeg vært med på en av niesene sin bursdag i år iallefall =)

Hils Teodor & Erik ;)

Klemmer fra Lørenskauingen ;)

Jeg gleder meg vettu;) Masse =D

Jeg måtte bare få blåst ut litt =)

Hmm.. noen kan jo ha dumpet innom selvfølgelig, men jeg er rimelig sikker på at det er noen herfra (som kanskje ikke "hører til" på ung mor, men...) Men, jeg skal ikke bli paranoid heller ;) hihi

Hvordan står det til med deg da?:)

Annonse

ser nå at vedkommende har lagt inn en ny hilsen på siden din.. en unnskyldning.. så fint da...:) lykke til med den lille da. fin side du har. blir spennende å følge magen din

jeg har også side www.emiliejeanette.piczo.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...