Gå til innhold

Hvor mye blod og klomoper er det egentlig inni der?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det lurer jeg litt på også...Hadde en MA i uke 10+2....fikk medisiner som skulle støte ut fosteret,men det gikk ikke helt som det skulle og jeg måtte legges inn på sykehus hvor legen måtte oppi for å trekke ut ungen,den hadde satt seg fast...Blødde noe helt vannvittig!!Hadde også fått sår i slimhinna,men legen sa at blødningene ville avta mye etter ca 2 dager....nå har det gått 6 dager og det er fortsatt utrolig mye som kommer ut....

Huff, det hørtes utrolig slitsomt ut..

Jeg håper jeg slipper utskrapning. Jeg prøver å trøste meg med at siden det kommer så mye, så kanskje jeg slipper det. Jeg var jo bare 5+5 på vei,

Håper det slutter å blø snart, og at du blir raskt gravid igjen!!

Ja,et håper jeg du slipper!hadde ikke direkte utskrapning jeg heller...lå ikke i narkose,var våken hele tiden...Ungen hadde satt seg fast i livmoråpningen så han fikk tak i den ved gu....men det var ikke noe hyggelig opplevelse....Får håpe vi slipper å blø stort lengre,men det er nok normalt...:)

Takk,håper jeg for din del også!!!:) Som de sier er en abort vanlig for de fleste kvinner,selv om det ikke er noen trøst....Blir nok ikke barn på meg med det første...Pappan gikk ifra meg da jeg ble gravid...Men gleder meg til dt blir min tur igjen!:) Du får fortsette å prøve så går det nok mye bedre neste gang!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...