Gå til innhold

Noe som bor i England?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en engelskmann og vi bor i England meste parten av tiden.

Venter vårt første barn sutten av mai.

Er det noen nordmenn(Kvinner!!) i samme situasjon?Satt utrolig pris på å treffe noen ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg bor i london og fikk en nydelig liten pike 15 desember med min engelske kjaereste/partner. hvor bor dere?

Skrevet

hei

jeg bor i england jeg også, er samboer med en engelskmann, jeg har litt norske bekjentskaper, men fler er alltid velkomment :-)

det er veldig greit med barn å ha kontakt med andre i samme situasjon, og det er fint for barna når de blir litt større, de har lett for å få en slik engelsk aksent når de begynner å snakke, og når de blir enda litt større er det vanskelig å få dem til å holde på norsken, så det er greit med norske kontakter og litt norsk miljø

kan du ikke sette på en email adresse her så er det gjerne flere som tar kontakt. skaff deg en anonym hotmail eller noe så er det lettere å bli kjent. hvor i england holder du til? jeg holder til i east midlands :-)

Skrevet

Hei,

bor i Birmingham området!er ofte i London.Er det ditt første barn?Vi pendler mellom Oslo og B`ham,men det neste året bir vi mer eller mindre stucked i UK...

Skrevet

Hei du,

er helt ny på siden.Vi bor i Birmingham området- kjenner ingen nordmenn her.Veldig koselig å bli kjent med noen i samme situasjon..

Vet ikke hvordan man setter opp en anonym mail adress...men skal finne ut av dette.Vært kjempe gøy å komme i kontakt med flere i samme situasjon.

Skrevet

Hei!

Slenger meg pa denne og jeg :-)

Jeg bor i Northamptonshire sammen med min engelske forlavede, og vi venter var forste i Oktober. Det hadde vart kjempegoy a komme i kontakt med normenn i samme situasjon :-) ikke bare for a dele erfaringer med NHS of lignende, men for a snakke norsk littegranne ogsa! Gosh, savner det innimellom!

Na stortrives jeg her i England, men det kan til tider vare mega-frustrerende. Og det spessielt som gravid! Jeg fikk den store hungeren over meg forrige uke; etter fiskeboller i hvit saus m/poteter og gulrotter (!) Enden pa visa var at mannen matte lage de fra bunnen av og spiste ikke middag for over ti pa kvelden. Stakkars kar, han hadde aldri sett ei fiskebolle for han ;-)

Bare a si fra om noen vil skravle!

Skrevet

Hei,

er du permanent i UK?

Ønsker å komme i kontakt med Nordmenn med barn gjerne i Midlands området!!

HAr vært plaget med hjemlengsel big time- men det kjenner vel de flest til...

Skrevet

Hei!

Jeg bor som nevnt ovenfor i Northamptonshire. Bare aa ta kontakt med meg, poster en gang til fordi jeg tenkte det kanskje ville vare en ide a faktisk legge igjen e-post addressen! ;-)

[email protected]

Klem

Skrevet

Hei,

koselig skriver jeg.Men har fått bihue betennelse og bronkitt, så er helt slått ut.Tar kontakt når formen er bedre!

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg bor i Sheffield, venter min første med min engelske partner 28 september. Noen som har msn? ville vært fint å ha kontakt med andre nordmenn i England.

[email protected]

Skrevet

Hei.

Jeg er en Tromso jente som bor litt utenfor Birmingham sammen med min Engelske kjereste. Jeg har enda ikke mott noen Norske og vil veldig gjerne komme i kontakt med noen i samme sitvasjon som meg.

Jeg har termin I November.

min e-mail er: [email protected]

Skrevet

Hei,

tror jeg hadde litt kontakt med deg før jul? Gratulerer med den lille piken! Jeg er nå på plass i London med to barn, ett på fire og lillemann på 5 mnd. Bor i Clapham. Hvor bor du? Har blitt kjent med noen rundt her, men ingen nordmenn.. Ta gjerne kontakt på [email protected]

Linda

Skrevet

Hei.

Jeg er fra Norgen og bor I Birmingham :) Du kan gjerne ta kontakt. Har enda ikke mott noen fra Norge her saa ville hvert koselig og kunne snakke Norsk igjen :)

[email protected]

Skrevet

Hei.

Jeg er ogsaa ny paa denne siden og bil gjerne komme i kontakt med andre Norske i West Midlands. Selv bor jeg litt utenfor Birmingham.

[email protected]

Skrevet

Hei,

prøvd å sende deg en mail på denne e- mail adr, men får feil svar..

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Ikke helt planlagt, men velkomment likevel. Bor rett sør for London, men jobber i Norge. Mye pendling. Kan bli en utfordring å få til.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Heia

Jeg er en jente på 27 år som bor i Newcastle. Vil gjerne komme i kontakt med andre i samme situasjon. Jeg har ei datter på 10 og 3 år og er ca 16-17 uker på vei.

Blir veldig glad om noen tar kontakt: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...