Gå til innhold

Dere som har opplevd SA. Hvor lang tid gikk det før dere ble gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Jeg mista for 3 dager siden. Blør masse enda.. Er så trist, men jeg vet iallefall at jeg kan bli gravid. Dere som har opplevd sa og som har blitt gravide igjen etter dette. Hvor lang tid gikk det før dere ble gravid igjen?

Fortsetter under...

Først må jeg si at det er vondt å lese at du mistet. Har mistet selv to ganger og vet hvor vondt det gjør. Første gangen mistet jeg i uke 12, men da hadde barnet vært dødt siden uke 8. Hadde en mens før jeg ble gravid igjen etter utskrapningen, ca 6 uker tror jeg. Jeg mistet den gangen også i uke 11den 11 mai, og ble gravid igjen når jeg hadde el ca19 september. Nå er jeg gravid i uke 27 og alt ser ut til å gå kjempebra!

Lykke til

Takk for trøst. Er godt å høre at det ikke trenger å gå så lang tid før en blir gravid igjen. Og nå er du jo i uke 27, så det går nok bra denne gangen:-) Er også godt å høre at det kan gå bra, selv om en har mistet flere ganger.

Det er det mest triste jeg har opplevd. Har grått så mye. Har 10 pp bak meg før det klaffet denne gangen. Men nå er jo min lille spire borte.. snufs

Jeg vet, det er rett og slett noe av det jævligste en kan oppleve. Men som du sier, du kan bli gravid og det er ingen grunn til at du ikke skal bli det på nytt. Jeg mistet omtrent alt håp etter å ha mistet nr 2, men nå sitter jeg her og er stor som et fjell og har en levedyktig baby i magen. Ikke gi opp!!!!

Det er gode ord jeg skal ta med meg:-)

Håper bare at jeg skal slutte å blø nå, slik at kroppen kan begynne å fungere normalt igjen.

Masse lykke til i resten av svangerskapet:-) Det fortjener du!!

klem

første gang jeg mistet var i sept 04, fikk min første mens i oktober, så en til i november, og dett var dett, lillemann kom i august05. Mistet igjen i oktober i fjor. Fikk første mens i desember, siste mens i februar, og i går testet jge positivt:)

Min mann er så kry av seg selv at han vurderer å reklamere for skarpskytterne sine. Nåja, sier nå jeg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...