*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er på besøk fr 3.tri. Fant en link som kan passe inn her på bli gravid: http://www.aftenposten.no/helse/article1665689.ece Lykke til alle sammen=)
melkekua™ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Vi vet det allerede ) har vært mange innlegg om det de siste dagene.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Klippet ut fra aftenposten ) "Nå går vi til legen og spør, hvordan bli med barn? 3 softis om dagen, så bolle i magen !" Knall bra kommentar - kjøper den jeg. Klarer fint å spise greddost, vanlig tine yoghurt, og den fete melka får jeg røre inn i havregrynsgrøten. Biola drikker jeg også....Kan fint klare en softis på lørdager og noen kroneis i uka jeg ) Har ett bra belte rundt magen som legen mente jeg hadde godt av, når jeg får flere småtasser å løpe etter. Jeg har tydeligvis vært helt ute, for dette har ikke jeg fått med meg før sent søndag kveld. Hva mener dere andre da ?
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 jeg spiser MASSE is og drikker MassSE sjokomelk...og er stor-fæn av gräddost..og vanlig gulost...og kremost.. men, jeg er IKKE gravid ennå...etter snart 1 år med prøving...=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå