Gå til innhold

Lettet og skuffet på samme tid- har satt inn to embryor i dag.

Anbefalte innlegg

Jeg er lettet for at denne behandlingen er over for denne gang og fått satt inn ett perfekt egg og ett middels. Fikk ut kun 4 egg da jeg har operert bort eggleder på venstre side.

Hadde fine egg på den siden jeg opererte (6 stykk) men legen kom ikke til dem pga arrvev fra operasjon for 2 år tilbake. Fjernet et foster utenfor livmor og jeg trodde faktisk de hadde tatt med rubbel og bit av eggstokk også så egentlig ble det det oversraskelse det at jeg hadde egg på venstre side.

Livmoren var i veien så de fikk ikke rokket ved det slik at de fikk tatt ut egg ,så lykken var kortvarig med hensyn til det da. Tenkte jippi med engang, ved egguttakk da legen sa at her var det fine egg. Men,men jeg må forholde meg positiv lell. Jeg hadde jo tenkt hele veien at det kun var egg på høyre side. Til og med legen har ikke sett noe egg å¨venstre side under ul underveis i behandling.

Det endte meed at 3 av fire ble befruktet men to var igjen i dag til å kunne brukes så det ble ingen på frys.Ble litt lei meg for det med tanke på alt man har vært igjennom men jeg skal tenke masse positive tanker slik at håpet er der like fult:-) Nå er det å gjøre som alle andre da og vente på verdens beste svar...................POSiTIV TEST:-)

Lykke til alle sammen og mange gode klemmer fra meg

Fortsetter under...

Ja, jeg skal krysse fingre og tær for at du tester pos om ca 14 dager.

Gullegga er på plass nå vettu, så da trenger du ikke noen på frys? ;)

Sender deg babystøv jeg da.. ************************************************************************************

************************************************************************************

Jeg skjønner godt at du føler lettelse nå, men jeg håper skuffetfølelsen går fort over. jeg syns da dette virker kjempebra!

Ønsker deg masse lykke til, og håper på verdens beste svar for deg :)

Annonse

Gratulerer en masse som ruger moniQ! :-D

Skjønner hva du mener, det er mange oppturer og nedturer i denne prosessen. Synes det høres veldig bra ut at du har fått satt tilbake 2 embroyer. Selv om det ene ikke er perfekt, så har det blitt perfekte babyer av ikke-perfekte embryoer før! :-)

Ønsker deg en fin rugetid, og krysser fingrene for at de fester seg!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...