Gå til innhold

Dere som har født før....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere følt det på dere at det kommer til å skje snart? Eller har det kommet som kjerringa på julekvelden? Jeg begynner å få den følelsen litt, akkurat som at jeg kjenner på kroppen at noe er i gjære... Har ikke noe maserier eller no sånt, bare generelle forandringer.... Men bare en følelse. Har 23 dager igjen til termin dato.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mer ønsketenking enn følelse før murresmerter et par dager før. Men vannet kom som julekvelden, gitt=) Var også overrasket over at det liksom ikke stoppet, heller. Ikke foss, altså, bare litt sånn jevnt hele tiden.

Lykke til i alle fall

Skrevet

Her kom det helt overraskende! 9 dager før termin.

Nå forstår jeg jo at det var et par tegn: rabiat bebis i magen kvelden før, jeg følte meg i topp (uvanlig topp, egentlig) form + diare som jeg aldri pleier å ha...

Men jeg hadde egentlig ingen tegn før dagen før, nei.

Så spennende med deg da! :D

Skrevet

Det kom som julekvelden på kjerringa - 5 dager før termin...

Lykke til! :-D

Skrevet

Hehe! Takk for svar jenter :) Jenta var HEEEELT vill i går kveld, men så hadde jeg riktignok drukket RIMELIG mye brus i forkant :) Så har nok svaret der. Neida, er ikke noe spesielt ønske om at hun skal komme så himla tidlig, har et par ting i huset som BØR bli ferdig før hun kommer... Men helt klart : tanken på at det kan gå 5 uker før jeg/vi får sett henne den er ikke videre okey. Det blir spennende å se :)

Skrevet

Eg merket at ting begynte å skje.

kroppen forandret seg endel innvendig, på en ubeskrivelig måte.

1.uke etter- Natt til Lørdagen låg eg stort sett våken pga "babyen tok heilt av" inni magen, og eg følte på meg at någe holdt på å skje. Men alikevell var eg veldig avslappet på en underlig måte.

På morningen rant det ut litt foster vann, og riene begynte smått etter någen tima.

Nå har eg den samme følelsen,og har 22 dager igjen, - Men føle at gutten kommer om ca 1 uka. ? Så det blir spennande å se om det kan stemma? :)

Skrevet

Jeg bare følte det på meg kvelden før det begynte. (begynte på natta) Kan ikke forklare hvordan, men jeg bare visste at noe kom til å skje i løpe av natta. Det sa jeg også til mannen min når vi la oss, og jeg fikk helt rett for 1.5 time etter vi la oss kom første rie! :-)

Skrevet

Merka ikke noe spesielt før jeg våkna midt på natta av noen mistenkelige murringer..

Skrevet

halluu..

jeg har født to ganger før og begge fødslene var totalt forskjellig..

med førstemann (1 dag før termin) var jeg skikkelig forskjøla og hadde vært oppe og spist kyllingsuppe før jeg gikk og la meg igjen.. ca en time etterpå hørte jeg to snappelyder før vannet bare fosset ut - ingen forvarsler der i gården nei.. og det kan sies at han var ute bare to timer etter at vannet gikk..

med nummer to (16 dager før termin) trodde jeg at jeg hadde fått urinveisinfekjson for jeg "skvettet" hele tiden og fikk beskjed om å komme opp for en liten sjekk på sykehuset.. heller ingen andre forvarsler med ham, men i taxi`n utenfor sykehuset kom første veen og etter det tok det bare 27 minutter og 8 veer til før han ramla ut på sengen mens jeg ble trillet inn på føden.. hihi - det gikk så fort atte..

er skikkelig spent på om jeg rekker sykehuset denne gangen, men føler på meg at også denne lille prinsen kommer rundt 15-20 dager før forventet ankomst..

Skrevet

BAILA : Jeg har og termin om 22 dager, vi skulle nesten oppdatert hverandre for å se hva som skjer :)

Skrevet

Hadde masrier dagen før, og dro på sykehuset for sjekk men ble så sendt hjem. Hadde også helt enormt med energi, vasket hus, og styrte masse. Våknet midt på natta av at det var vått i senga, så begynte riene for fullt.Jenta ble født 8 timer senere. 12 dager før termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...