Gå til innhold

Blir gal av å se på/røre en barnevogn..!!!

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har to eldre barnevogner stående i boden, vi kjøpte dem brukt i sommer da vi hadde håpet at det snart skulle skje noe...(grunnen til at vi allerede har vogn er at vi trodde at det ville hjelpe litt på babylaginga, at kroppen ble mer klar av å se en barnevogn;-p)

Som jeg sikkert har nevnt før her inne, så har vi prøvd i ca 3år, og jeg begynner å bli j.... utålmodig nå.

Jo, jeg har vært inne i boden i dag og tatt dem med inn for å kikke litt på dem, ta på dem, trille litt inne osv....klarer bare ikke la være...

Men herregud, jeg blir jo helt gal av det. Blir helt rar inne i meg liksom. Får vondt i hjertet. Hadde en episode rett før vi kjøpte brukt, så en helsprek sportsvogn i en babybutikk, og jeg begynte å stortute.

Vet ikke om det var positivt eller negativt, men var antakelig litt begge veier, pga at jeg gledet meg til å få oppleve å trille mitt barn en gang, og det faktum at vi har prøvd og prøvd så lenge uten resultat.

Nå er jeg litt "gladere" da, for jeg skal inn på endokri om ti dager, og etter det vet jeg mer om hva som skjer og når tiden er inne!!

Puh...måtte bare få det ut. Noen andre som har det på samme måten?

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd å måtte vente så lenge på et lite nurk som deg, men jeg forstår veldig godt at det må føles utrolig sårt når det går så lang tid. Ville bare ønske deg lykke til videre, krysser fingre og tær for at du snart får en liten spire. : )

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...