Gå til innhold

Jeg har så snill mamma:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var kjempe sliten i dag etter våken natt, tenkte legge meg når mannen kom i ettermiddag. Men, mamma syntes det var så lenge til, så hun kom kl11, tok begge ungene med seg ut så jeg skulle få sove til jeg var uthvilt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skulle man gjort uten mammaer? Jeg har mamma på besøk også og har hatt henne her i drøyt 2 uker... Uvurderlig hjelp og endelig muligheten til å strekke ut armene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skal jeg også være når jeg blir bestemor:-) Hjelpe så mye jeg bare kan, og være der for barna mine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor fikk ingen hjelp av sin mor, og jeg tror hun har dette i tankene nå når hun selv er blitt bestemor. Hun er utrolig snill! Har ikke fått passe henne så mye når hun er alene med henne enda, men tar henne av og til bare sånn at jeg får gjort diverse småting.

 

Jeg vil være sånn for mine barn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mødre er utrolig snille, jeg skal være sånn mot mine barn også.

Bare synd mamman min jobber ennå, hun har kun fri fredager.

Vi var i bryllupp da Jørgen var 4 uker. De spanderte hotellopphold for alle hele helga og var barnevakt mens vi koste oss i bryllupp(selv om jeg pumpa bort mye av tida ;), helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min mamma er også utrolig snill! Jeg tror ikke jeg har vasket noe på badet siden vi flyttet inn, det tar hun når hun er innom.. Og ikke får jeg skifte bleie på Nora når hun er her heller. Forrige helg var det skidag to dager, og da hadde hun Nora begge dagene - og hun har Nora slik at jeg kan følge Hedda på svømmekurs en dag i uken.. Kabalen hadde vært mye vanskeligere å få til å gå opp uten henne, ja!

 

Hun husker at hun ikke kunne løfte noe særlig da Hedda ble født, og mistet endel av hennes spedbarnsperiode pga dette. Så nå tar hun igjen for fullt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...