Gå til innhold

Emma eeeelsker lekegrinda :)

mammasgojente

Anbefalte innlegg

Emma har akkurat begynt å bruke lekegrinda for fult og hun elsker den... Kan ligge der i 30min uten å skulle opp... Jeg har lagt teppet hun hadde i babygymmen under henne, og tatt lekene som hang i babygymmen og lagt i grinda samt diverse andre ting som jo er kjent og kjært... Hun er bare smil altså...

Noen andre som har erfaringer fra lekegrinda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, men her er det ikke aktuelt for han å ligge der lenger enn maks 5min, da setter han i gang å sutrer å mamma er så bløt å tar han opp. så da er han så fornøyd. får ikke gjort stort. får prøve å bli strengere. ikke lett. he he klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid gjør ikke noe av å ligge i leikegrinda, så lenge jeg er i samme rom. Har hengt opp noen leiker med ulike figurer hun kan ta på på kanten, så hun sitter og koser seg og leiker med de. Det går så fint, men jeg har nå vent henne til den siden hun var 5 mnd, imidlertid ganske lite hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, netopp begynt. Han er jo oppi der når han vil øve på å reise seg og er storfornøyd med det. Vi har 2 fisher price leker som henger på kanten som vi fikk som han ikke har brukt så mye før så han klarer seg nedi der en del minutter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk jo kjøpt oss lekegrind for en tid tilbake siden (som du sikkert husker) :o) Har vennet Karsten til å ligge der litt hver dag, spesielt om morgenen. Han har godtatt det frem til nå. Men nå har han jo begynt å åle seg litt fremover, så nå skal det bli virkelig spennende å se om han synes det er greit å ligge der. Poenget er jo at det er helst nå han skal like det. Er så kjekt å kunne ha ham der i ti minutter på morgenen mens jeg tar en dusj... Tidligere har han ligget på gulvet på badet, men nå tør jeg ikke ha ham der lenger, så er han jo "overalt" mens jeg dusjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...