Gå til innhold

Gurimalla, er bare i uke 22 og ha lagt på meg 5 kilo allerede!!!! Flere i uke 22 som vil fortelle hvordan vekta "ligger ann"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke hva du klager over? Det er da helt naturlig å ha lagt på seg så mye i uke 22?

Jeg har mista oversikten, tror jeg er i 21 eller 22 nå. Har lagt på meg seks kilo og bærer dem med verdens største selvfølgelighet.

Forrige gang gikk jeg opp 17 kilo, og før det hadde gått et halvt år, hadde jeg mista 20. Jeg åt som en hest, men ammet og gikk tur hver dag. Du trenger hvert ekstra kilo når du skal amme!

Annonse

jeg har gått opp 7 kg... men det har lagt seg på de riktige stedene... magen og puppene...når man skal tenke på vekt så kan man ikke bare tenke på hva man har gått opp... men må også tenke på hvor myye man veier fra før av... det er noen som har mere å tære på enn andre og da går man kanskje ikke så fort opp i vekt enn andre som ikke har et gram til overs...

Jeg har lagt på meg ca 8 kg - er i uke 24 - og er igrunnen fornøyd for at det ikke er mer!! Har lagt på meg over 20 kg i tidligere svangerskap, og håper jeg unngår at det blir så mye denne gangen. Har også en del vann i kroppen (bruker ikke ringer lengre) osv.

Man skal da legge paa seg litt. 5 kilo og over halvveis - det er ikke vaerst i det hele tatt det da!! Man maa huske paa at det er mye annet enn babyen som man baerer paa som ogsaa veier mye - exstra blod, exstra vann, fostervann, morkaken... man skal da ikke slanke seg naa man er gravid heller da!!

Høres helt normalt ut!! Ikke mye i det hele tatt! Jeg er i utgp liten og tynn. Får høre at jeg er så fint gravid, bare lagt på meg på mage og pupper, men tror helt sikkert det er like mange kilo som deg. Vi er jo over halvveis. La på meg 12 kg sist, regner med ca det samme nå.

Annonse

Enig:) Jeg er i BIM-uke 20 og har gått opp 8 kg. Er så innstilt på at vekta kommer til å skyte i været og bestemt på at jeg heller får bekymre meg for det seinere og bare kose meg så godt jeg kan nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...