gifteklar gravid og kvalm Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 jeg spurte om noen klarsynte ville si noe om hva livet mitt venter meg videre på skravlesiden jeg er født 030284. tusen hjertelig takk for at du vil gjøre dette for meg
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 prøver, jeg:0) Merker for det første litt sånn kribling i magen. Kan vel kanskje relateres til forelkselse? ;0) Kjenner slike følelser hos din partner også. Mulig at han også føler seg litt sånn avventende, føler kanskje at dette er for godt til å være sant? Han er ihvertfall veldig stolt over deg. Får en slags følelse av at han kan ha vrt skuffet i tidligere forhold, og kanskje er litt foriktig. Men han håper virkelig at du og han skal få dette til. Har dere barn sammen? Om ikke så kan nok litt av disse følelsene hans bero på tanken ved å bli ste-pappa. Han gleder seg veldig, er natulig nok litt spent, men også beæret over tilliten. Tror dere to kan få det veldig fint sammen, mye som stemmer her.. Jobb. Her er endring, ja. På flere områder. Fysisk endring av arbeidsplass. Du nevner flytting, kan nok bli det, ja. Men her er også en endring i arbeidsoppgaver. Kan være kursering, videreutdanning/praksis inne i bildet her. Merker at endringene vil øke din trivsel til jobben. Det er et hus som viser seg godt flere ganger! Bare nevner det. Enebolig, mener jeg. Nokså mørk rød farge. Tror dette er eller vil bli ditt boligsted. Du nevner selv at mye skal skje, og det kan jeg ikke annet enn støtte. Lykke til:0) ..om du lurer på noe annet, konkret, bare spør!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 jøss så flink du er jeg sitter bare her og smiler og tårene triller her av bare glede nå for dette var så flott gjort av deg jeg er superforelsket i min nye kjæreste og jeg tror og håper at han føler akkurat den samme gode følelsen tilbake. du har helt rett i at han er litt forsiktig etter dårlige forhold før men han snakker masse om at han vil dele livet med meg jeg har ei jente fra før og idag leier vi et rødt hus hvor vi trives godt. vi skal til sommeren flytte sammen med kjæresten min og vi prøver å få til å få bygge hus slik at det blir lettere for oss å ta over gården han har odel på. du klarer vel ikke å se om det faktisk blir hus på oss der? brylupp? barn? jeg er utdannet innen landbruk men oga revmatiske plager kan jeg dessverre ikke jobbe med denne jobben jeg elsker, serdor er det i planene at jeg skal videreutdannes. ønsker gjerne å jobbe med vanskligstilte barn/unge og kombinere dette med landbruk/grønn omsorg? tror du dette ordner seg? lurer på masse jef og det var kjempegøy at du ville svare meg på dette! tusen hjertelig takk jeg føler som sagt tidligere at jeg er på rett vei i livet og at jeg kommer til å bli lykkelig men det er godt å få det "bekreftet" vha av dette forumet.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Tror du har rett i at du er på riktig vei... ;0) Når du sier dette med kjæresten din og gård, så skjønner jeg plutselig mye mer! Så for meg noe tungt, stort som knyttet ham til den plassen han er fra, og et gårdsbruk forklarer jo det. Klarer ikke å se detaljert hva din nye jobb vil bli, men her er mange mennesker rundt. Kanskje en instutisjon. Dette er ikke sånn typisk kontor-arbeid, for du jobber med mennesker her. Ikke nødvendigvis barn, men kan godt være det. Klarer heller ikke å se om det er direkte en slik jobb du beskriver ønske om, men utelukker det heller ikke:0) Og barn, ja.. Jeg får opp to gutter, nokså tett i alder. Ikke sånn helt nært forestående, men ei heller langt inne i fremtiden. Garanterer ingenting, men kan være 2-3 år til. Klarer ikke å se bryllup, tidfeste det, men kan godt bli det ja:0) Særlig med tanke på det gode forholdet deres!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 tusen hjertelig takk for at du ville svare meg ble kjempeglad jeg nå er godt å leve gitt hehe. ha en super kveld videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå