Gå til innhold

Hei jenter!

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er mennene deres i forhold til barnet som skal komme? Har de shoppet noe? Snakker de mye om tanker og hvordan ting kommer til å bli, om de gleder seg etc?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mannen min snakker om d hele tia..nå e d jo vårres første å d blir tvillinger så d e et veldi stort tema her i gården..han som har plukka ut senger å bilstoler..+ at han har handla inn veldi fine klær med motiv av Bamse verdens sterkeste bjørn på..fin dress til gutten å kjole å strømpebukse til jenta..å han gleder seg veldi,,han sier at han veit at d kommer til å bli tungt noen dager men vi skal klare d =)=)=)=) Verdens beste sambo =)

Skrevet

Min samboar (å slekta) e ikkje dæm flinkaste å få fram følelsa, om dokker skjønne, sjøl om dæm e vældi positiv, sånn som no at vi snart ska få våres første ilag. Men han har faktisk snakka ganske mykje om d, t å være han, å d e æ vældi gla førr =) Han har åsså vorre å handla endel klea, vugga, bilstol o.l =)

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Mannen min er verdens beste til å stille opp, være tålmodig med meg når jeg er ugrei (hi-hi), og gleder seg og prater mye om det (dette er vårt andre barn, og førstemann er en skikkelig Pappa-jente!).

Meeen, shopping er han ikke helt på banen på, der er det jeg som slår til, kan du si. Men det er greit det, altså, jeg liker å shoppe, han liker å fixe og mekke ting - så litt gammeldags ansvarsfordeling her i heimen - men det funker for oss! :o)

Skrevet

Alt dreier seg egentlig om det, hehe... "Når ho kommer så......" "Den kan vi ha på rommet hennes..." etc. Han snakker mye om å bli pappa og gleder seg som bare det :o)

Han har vært veldig, veldig sliten siden jeg ble lagt inn på sykehuset første gangen i uke 28, og gleder seg til det er over nå.

Han spør stadig vekk om hva som skjer i den uka jeg er i nå, og han har også egen "pappa-bok" som han leser i :o)

Skrevet

han har ikke kjøpt noe eget til gutten da,men han var med da vi kjøpte inn alt...:))

han snakker om det hele tiden,gleder seg kjempe mye og stryker å koser med magen hele tiden..:))

han sier han gleder seg og skal bli verdens beste pappa osv...:)

han har ikke snakket så mye om hvordan ting kommer til å bli osv,det er det for det meste jeg som gjør..

hehehehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...