mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hvordan er mennene deres i forhold til barnet som skal komme? Har de shoppet noe? Snakker de mye om tanker og hvordan ting kommer til å bli, om de gleder seg etc?
(=snart mamma til twins=) Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 mannen min snakker om d hele tia..nå e d jo vårres første å d blir tvillinger så d e et veldi stort tema her i gården..han som har plukka ut senger å bilstoler..+ at han har handla inn veldi fine klær med motiv av Bamse verdens sterkeste bjørn på..fin dress til gutten å kjole å strømpebukse til jenta..å han gleder seg veldi,,han sier at han veit at d kommer til å bli tungt noen dager men vi skal klare d =)=)=)=) Verdens beste sambo =)
DK+2 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Min samboar (å slekta) e ikkje dæm flinkaste å få fram følelsa, om dokker skjønne, sjøl om dæm e vældi positiv, sånn som no at vi snart ska få våres første ilag. Men han har faktisk snakka ganske mykje om d, t å være han, å d e æ vældi gla førr =) Han har åsså vorre å handla endel klea, vugga, bilstol o.l =)
FannyFanny Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Mannen min er verdens beste til å stille opp, være tålmodig med meg når jeg er ugrei (hi-hi), og gleder seg og prater mye om det (dette er vårt andre barn, og førstemann er en skikkelig Pappa-jente!). Meeen, shopping er han ikke helt på banen på, der er det jeg som slår til, kan du si. Men det er greit det, altså, jeg liker å shoppe, han liker å fixe og mekke ting - så litt gammeldags ansvarsfordeling her i heimen - men det funker for oss! )
Kondis som en murstein Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Alt dreier seg egentlig om det, hehe... "Når ho kommer så......" "Den kan vi ha på rommet hennes..." etc. Han snakker mye om å bli pappa og gleder seg som bare det ) Han har vært veldig, veldig sliten siden jeg ble lagt inn på sykehuset første gangen i uke 28, og gleder seg til det er over nå. Han spør stadig vekk om hva som skjer i den uka jeg er i nå, og han har også egen "pappa-bok" som han leser i )
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 han har ikke kjøpt noe eget til gutten da,men han var med da vi kjøpte inn alt...) han snakker om det hele tiden,gleder seg kjempe mye og stryker å koser med magen hele tiden..) han sier han gleder seg og skal bli verdens beste pappa osv... han har ikke snakket så mye om hvordan ting kommer til å bli osv,det er det for det meste jeg som gjør.. hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå