Gå til innhold

Egentlig er jeg ganske så stolt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde IKM 22.02. Testet et par dager før fordi jeg tenkte den evt ville gi utslag da,men den var negativ. Testet også på IKM dagen,fortsatt negativ. Var hos legen forrige uke,og får svar på prøver i morgen. Nå er jeg 11 dager over IKM,og ingen tegn til tanta. Men er litt stolt,fordi jeg lar vær å teste så mye... har en test liggende nede på badet,men nå venter jeg til i morgen med resultatene..

Uff,det er vel kanskje egentlig at jeg er lei av negative tester som forhindrer meg i å teste. Tror ikke jeg er gravid,men hvorfor søren får jeg ikke mensen...11 dager for sen jo...Er på dag 39!!!!!!!! og ingen tegn til noe som helst.

Eller..dvs jeg har bobling i magen,humøret svinger,ømmere pupper osv..det kan jo bety begge deler..men INGENTING skjer...

Måtte bare få en utblåsning.... :o).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, nå ble jeg imponert!!! Det hadde aldri jeg klart, hehe. Så spennende da! Krysser fingrene for deg=) Håper at du er gravid! Lykke til!

Skrevet

Syns du er flink jeg, som ikke tester. Hadde ikke hatt den testen liggende lenge hos meg vet jeg. ;-)

Lykke til imorra.

Skrevet

jeg oxo er på dag 39,men min syklus har vært varierende! jeg har ingen symtomer på grviditet. tenkte å ta en test i morgen om ik tr kommer først... tvi tvi til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...