MissAntrop Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er det noen som vet om man MÅ lage noe nytt av gammelt gull som man leverer inn til gullsmed, eller om man bare kan få penger for det å la gullsmeden beholde det?
FrkVissVass Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 du kan få penger, men det er veldig lite verdt får lite igjen på gullets vekt liksom...
MissAntrop Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Takk for svar, Eva. Spiller ikke så stor rolle hvor mye jeg får igjen. Poenget er at det er gamle forlovelsesringer som jeg ikke ser vitsen med å få gjort om til noe annet. Vil bare bli kvitt det
FrkVissVass Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 hehe, da skulle du hørt på bestefaren min "ja det kommer en dag der du trenger det, du skulle bare visst under krigen du..blablabla" så har vi det gående. Gull var visst det beste du hadde den gang hehe
MissAntrop Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Hehe, ja, det var vel andre tider da. Men tviler på jeg kommer meg som langt i verden med en gammel forlovelsesring i gull, gitt. Da satser jeg heller på $
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå