Gå til innhold

siiint!!!:((

Anbefalte innlegg

uff, har nettopp fått en nydelig sønn på 10 dager, har en på 3 fra før... jeg vet bare ikke hva som skjer med meg fortida, men jeg er helt umulig blitt!! jeg er dritsur hele tiden, føler meg rett og slett rasende innvendig!!?? forstår d bare ikke.... jeg er ikke sint på babyen, men sint ovenfor elstemann, samboer og resten av samfunnet!! alle irriterer meg, syns folk er ekle,teite og tåpelige!!??? får liksom helt fnatt av folk, føler jeg hater dem til og med!!! blir så lei meg av å ha det slik, begynner ofte å grine , når jeg har bjeffet på familien min, av dårlig samvittighet og fortvilelse! jeg vet at dere som leser d får fnatt av meg , men jeg kan ikke for d!

noen som opplever lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8481037-siiint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg. Jeg kan ikke si at jeg har opplevd detsamme, men noe lignende. Jeg opplevde nok den mildere varianten. Og jeg var også sint på babyen. Samboeren gjorde alt feil, jeg følte ingen støtte når jeg ikke orket å amme, eller pumpe melk, eller skifte bleie... han skjønnte det ikke. Jeg ble så forbanna, skrek til han og ble frustrert når barnet mitt våknet om natten. Jeg vet ikke hvorfor, men ble fortalt at det er hormonene. Og det ga seg etterhvert. Lærte meg den flotte "tell til ti"-metoden. Visste ikke at det går an å bli så sint. Men det går over.! STÅ PÅ

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8481037-siiint/#findComment-8515254
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg har slitt med ukontrollerte raseriutbrudd så jeg har jo litt peiling på sinne...jeg bare klikka og blei sinna på sambo, men etterpå så fikk jeg dårlig samvittighet og bare gråt. Prøvde å få hjelp av profesjonelle, men blei henvist helt feil. Håper du kan be om hjelp og at du blir tatt på alvor. Jeg vet dessverre ikke hva som utløser slikt sinne. Men det er jo mye i kroppen din nå som forandrer seg, og forhåpentligvis er dette noe som er midlertidig. Grunnen til at jeg har fått færre og færre utbrudd er rett og slett fordi jeg er utmatta, og da greier jeg ikke bli så forbanna som jeg var før. Men jeg kjenner sinnet ofte, og det er helt jævlig...heldigvis så går det ikke utover snulla. Håper du ikke klikker foran barna eller viser eldstemann at du er sint på ham.

Men mitt tips er altså å dra til lege og da midlertidig unngå situasjoner som gjør at du blir sint,- altså se om det går an å distansere deg litt fra eldstemann og sambo (ikke avvis dem totalt, men hvis du kjenner du blir sint på dem, så gå vekk...det er bedre at de opplever at du går vekk enn at du blir sinna...det er i alle fall sånn hos meg). Tell til ti som hun andre her sier, og ta deg et glass vann. Har du en pute du kan skrike i? Gjør det neste gang når du blir sinna, og se om det hjelper å fjerne sinnet uten at det går utover andre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8481037-siiint/#findComment-8535033
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...