kanskje mamma Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Nå er jeg så fortvila eller desperat etter hjelp! Jeg skrev i ett innlegg at jeg hadde tatt CB digital både idag og igår med et positivt resultat, "Gravid" i displayet.. Jippiii!! Men så tok jeg en strimmeltest og en annen test, New Generation tror jeg den het, og begge di to viste negativt med en strek...(dette var igår) Første ting jeg gjorde i dagmorges var å teste meg igjen med CB digital, strimmel og denne her New Generation tingen. Samme resultat: "Gravid" igjen på CB digital og kun 1strek på dei andre. Etter oppfordring av en annen her inne kjøpte jeg en vanlig CB test, og der så det jammen meg ut til at den var negativ. En veldig synlig vannrett strek, men viss jeg så godt etter var det en liten, liten loddrett strek så det kunne være ett pluss tegn. Men da jeg så på bruksanvisningen skal jo den tydelige streken ved positivt resultat gå loddrett ned, ikke vannrett bortover slik jeg fikk. Er det noe som har vært ute for noe lignende? Føler på meg gravid symptomene, men det kan jo bare være fordi at jeg tror jeg er gravid...
Mammatiltoprinser Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Gå til legen å ta en test. .ville jeg gjort. Cb digital skal trenge mer hcg enn andre tester for å slå ut som gravid.. men se på testpinnen også.. er teststreken tydeligere enn kontroll streken? Den var den hos meg og testen sa gravid og jeg er gravid. Testa hos legen også
kanskje mamma Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Nå har jeg jo kasta den strektesten til CB pokker i vold... Men husker at det var en tydelig vannrett strek, som tilsier negtivt, men viss jeg så godt etter var det en tynn liten "stiplete" linje som gikk nedover. Hva gjør man hos doktoren da, går jeg til fastlege eller jordmor/gynekolog? Tar de urin eller blodprøver, og når får vi resultatet? Gjøres det noen undersøkelser?
Hormonella:0) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Jeg var hos fastlege,de tar blodprøve. Fordi HCG vises bedre og tidligere i blod enn urin. Her tar det ca 2 dager før svar. Lykke til )
Solstråle + 3 :) Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Den new generation slo dårligere ut hos meg en cb sin test.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå