tuppelupp Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vel det er vel ikke testen som er dum, men jeg er såååå lei av at det står "ikke gravid". har brukt cb digital. Hadde ikm på fredag og jeg er ALDRI over tiden. har også vært kvalm i to uker av og på, vondt i magen, kjempe dårlig humør, veldig sliten og slapp og rett og slett følt at jeg ikke er som vanlig. Men nei testen viste senest i morges negativt. Jeg blir sprø!!!
kanskje mamma Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Ja forstår hva du mener. Jeg har og tatt CB digital og der står det faktisk at jeg er gravid, men alle de andre strektestene jeg har tatt er negative.. Har også ømme bryster og murringer i magen, men min mens har alltid vært uregelmessig. Får vel bare vente noen dager til å ta en ny test. Det samme må bare du gjøre for viss det er tidlig i graviditeten så er det ikke alltid disse HCG hormonene vil komme frem ved en test... Håper det kan være til en trøst:)
Hormonella:0) Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 er selv 11 dager på overtid her...og ingen positiv test. Får svar på blodprøver hos legen i morgen...
tuppelupp Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2007 hmmm, da burde jeg kanskje ikke klage enda, men er bare så utålmodig av meg. Håper legen din har et bra svar å komme med :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå