*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Vet at man skal begynne etter EL, men skal man da ta det i en uke? Tusen takk for svar!
babyT Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei :-) Mener å huske at man skal ta wild yam i en uke fra EL.
Cmoi Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 *dreamer* Har lest litt forskjellig, fra el til ikm i alle fall. Hvis man har problemer med sa i tidlig stadium, har jeg lest at de anbefaler at man tar Wild yam i 2-3 uker etter at man testet positiv. Aldri ta det fra ikm til el, da det forstyrrer el.
melkekua™ Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Disse skal tas i perioden etter eggløsning. Det er viktig at du vet nøyaktig når du har eggløsning, ettersom Wild Yam kan motvirke eggløsning dersom det tas i perioden før. Du bør ta kapslene i ca en uke, da kapslene heller ikke skal tas dersom du er gravid!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Tusen takk for svar jenter! Da prøver jeg å ta det i en uke etter EL, og håper at jeg får litt lenger lutealfase=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå