Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 :-( *syte* *sutre* *deppe* *klage* :,-(
babyT Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 uffda. Det hørtes ikke bra ut. Vet du hvorfor? Skjer det ofte? Sender deg en kjempestor klem, og håper det hjelper litt. ***KLEM***
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 Ja.... Null EL denne måneden også... :-( Det funker ikke med enkel pergo på meg...
babyT Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Uff. Vet hvordan det er å ikke ha EL... Har heller ikke det. Skulle egentlig settes på pergo i februar men må vente til etter lap... Kjipt å vite at el ikke har vært. Da kan man jo heller ikke håpe på at man har klart å bli gravid.... Jeg synes hvertfall det var spennende å tenke på at vi kanskje hadde klart det, men nå når jeg vet jeg ikke har EL er det jo heller ikke vits å håpe... Får du dobbel pergo neste mnd da? Kanskje det som skal til. Håper virkelig du får EL snart og at spiren sitter! Klem
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg får ikke begynne på den doble kuren før i begynnelsen av april... Kan kun ta kurene annenhver måned....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå