Nurk i magen! Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Jeg skulle hatt mensen rundt månedskiftet (men kan aldri stole på min suklus), og nå finner jeg jo selvsagt masse symptomer... Jeg har hatt vondt i korsryggen, rare humørsvigninger, kvalm stadig vekk... osv... Men det jeg lurer på er om man kan få andre følelser for ting...? La meg forklare nærmere... Jeg har alltid syntes at det kiler noe veldig å bli kyssa på halsen, men i går da samboeren min gjorde det, var det bare veeeeldig godt og jeg ble kåt av det... Er det noen som har opplevd noe lignende?
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 hmm det kan virke som om det er symptomer på graviditet, men man kan jo aldri vite for sikkert, enkleste er vel å ta en test antar jeg:) Selv hadde jeg symptomer jeg ikke tenkte over fordi det ikke var den klassiske kvalmen osv.. Jeg fikk større pupper men det tenkte jeg ikke over, trodde jeg hadde lagt på meg litt bare, tissa fryktelig mye, hadde mye mareritt, menssmerter (mens lignende smerter pga livmor utvider seg)m lite matlyst osv, så man vet jo aldri:)
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 og en ting til, jeg ble plutselig veldig tent av å bli berørt på puppene, noe jeg aldri hadde blitt særlig før.. så det kan jo være håp:)
*1+1=2 små* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 jeg sitter i samme båt, vet ikke om jeg er gravid..skal i teorien ha mensen om en uke....men så har jeg sikkelig mange symtomer...:S Jeg har vært svimmel, og jeg viste ikke at det kunne være tegn en gang. Jeg og føler at jeg har lagt på meg..spesielt magen og puppa..men man kan jo se ALT om man bare vil:P Tror nok at jeg bare får mensen igjen... Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå