Gå til innhold

Dere som har opplevd at riene kommer i ryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir magen lkike hard som når riene sitter i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen blir kjempe hard hvis du har rier i ryggen ja :0)

Skrevet

hmmm jeg hadde kunn smerter i ryggen når jeg fødte sist gang, ikke noe i magen. Jeg kan IKKE huske at magen min ble hard jeg...hmmm tenke tenke...jeg hadde i allefall ikke vondt i magen i det hele tatt. All smerte satt nederst i korsryggen....helt jævlig. Du er vell ikke i fødsel eller???

Skrevet

Første gang jeg fødte så satt riene i ryggen. Skikkelig vondt nede i ryggen, og litt ut mot sidene på en måte...men magen var jo knallhard fordet.

Skrevet

Magen min var hard hele tiden. Jeg hadde magerier nesten gjennom hele fødselen, men fikk noen ryggrier helt på slutten før pressriene.

Stakkars dere som bare har ryggrier!!! For de var virkelig ILLE!!!!!!!!! var som om hele korsryggen knøt seg. Anbefaler akupunktur!!!! Det hadde jeg veldig effekt av:)

Skrevet

Mulig at jeg hadde magerier... men jeg husker bare vondten i korsryggen. Virket som om han ville ut der :-( Eneste som hjalp var et konstant trykk mot korsryggen gjennom hver rie

Skrevet

jeg har født 3 ganger. to første med rygg rier, men hard mage fordi. siste gikk så fort at jeg ikke husker :-)

men det som hjalp veldig på ryggsmertene var sterilt vann i ryggen. sprøytene er veeeldig vonde, men det hjelper utrolig. så fikk jeg heller vondt der det var normalt å få vondt....i magen.

det er ikek noe farlig med sterilt vann og ikke noe som går på barnet eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...