Lille80 Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Virker safe å gå for svart, men er det kanskje litt for varmt for babyen? Ikke at barnevogna skal stå i sola i sommer, selvfølgelig, men det blir jo masse trilling i solskinn. Har dere noen tips angående fargevalg? Vi skal bestille Teutonia spirit S3 duo og kan velge mellom disse fargene: http://www.teutonia.de/popup.php?page=58〈=de
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Svart er jo så trist! Ville heller valgt 2840 - 2845 - 2860 eller 2865 hvis det skulle bli jente...
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Det kommer an på hva anet du gjør det da! Vi har svart vogn, med grønn superfiiin stelleveske på og en søt treklovn i mange farger. I tillegg har vi flere pledd i kule og nusselige farger :-) Har forhørt meg litt rundt, og det er visst minimalt med forskjeller i forhold til farge og varme..
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 jeg synes også at svart vogn er litt stusslig..så vi valgte en knallrød! og nå sikler jeg litt på en aqua-farget ew sky.. liker farger til barna jeg
Lille80 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2007 Jeg likte veldig godt den varianten du sier der, altså! Tror vi bestiller svart fashion-modell, og bruker spreke farger på stelleveske, pledd og pose. :-) Er veldig glad i limegrønt for tiden.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har selv den lyseblå TFK Twisten....
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 har hatt tre under og hatt grått til alle tre. Noe sååååå trist..haha Hadde jeg sku hatt en til hadde jeg venta med å kjøpt vogn til ungen hadde kommi for å fått enten knallrød/rosa/lilla til jente og eller aqua/lime/tukis til gutt. Farger er jo så stilig......
Maria :-) Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Er jo litt grit å gå for en nøytral og kjønnsuavhengig farge på barnevogna hvis du har planer om å få flere barn etter dette. Litt kjipt og feks komme me en liten nyfødt gutt i ei knallrød/rosa vogn neste gang... Liker nøytrale farger, som feks sort, grått, beige... Kan jo kombineres med rosa eller blå tepper, osv...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Ser ikke problemet i å ha ei jente i lyseblå vogn, men...
Lille80 Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2007 Takk for innspill! Det ser ut som vi har bestemt oss for svart vogn nå. Er mest tidløst. Vi får pøse på med spreke farger på utstyret ellers. Vet ikke hvor lenge til neste barn. Moter forandrer seg så fort. Har jeg skulle valgt bare for nå, ville jeg kjøpt den limegrønne fashionvarianten. Den er knallfin (nå).
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Enig i at de fleste fargene passer til begge kjønn, men... Det jeg tenker mer på er at farger går av moten, og jeg blir lei av farger. Så da bytter jeg heller ut tilbehøret til en evt nestemann :-p
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Nå er ikke jeg så veldig moteslave, da... Velger farger o.l som jeg synes er pene, jeg... :-) hehe Liker litt rolige farger... Ikke noe skrikende...
Nina og lille Amalie :o) Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 hvis man ikke får to veldig tette så selger vel de fleste vogna si og kjøper en ny har jeg intrykk av hehe det skjer jo hele tiden veldig mye på barnevognfronten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå