Gå til innhold

Det er ikke lett dette.....

MorTilMalthe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var gjennom en abort for ca.to og et halv år siden, og nå er jeg gravid igjen. Jeg var ikke sammen med barnefaren forrige gang, og er det heller ikke nå. Det verste er at jeg absolutt IKKE er den typen son havner i disse situasjonene! Men nå sitter jeg altså her.....igjen.....27 år gammel og har egentlig veldig lyst til å beholde barnet. Men jeg vet at jeg må klare det alene hvis jeg skal gjennomføre det. Jeg har visst om graviditeten en uke nå, og har enda ikke sagt ifra til barnefaren. Jeg skal gjøre det, men jeg vet absolutt ikke hvordan han kommer til å reagere. Han bor ikke i samme by som meg, er ikke engang fra Norge, han var her på jobb i en mnd, og nå har han dratt igjen.

Er det noen som har noen synspunkt på hvordan jeg kan klare meg gjennom dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Om du elger å beholde barnet eller ikke kan jeg selvfølgelig ikke gi deg et svar på, emn du skal vite at det finnes mange gode ordninger for deg om du velger å bære frem og bli alene med det. Det klarer du fint og skal ikke være redd for det!. Har selv vert alene med barnet mitt. HELT alene, og det har gått kjempefint, men skal ikke legge skjul på at det til tider har vert tungt og ensomt. Du er ikke like fleksibel eller spontan lenger. Duhar ingen å dele gleder og sorger med. Det er det som har vert det største savnet for meg, men jeg elsker ungen min og har aldri angret et sekund på mitt valg.

Lykke til! Du klarer det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...