Faylinn Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Er nå 37 uker og den siste uka har jeg blitt svimmel av "ingenting". Sånn skikkelig svimmel, uvel, og varm som gjør at jeg må sette meg ned for å ikke falle og det varer da gjerne en time eller to. Det kommer også mens jeg sitter foran Internet eller leser en times tid, bare den lille konsentrasjonen er visst for mye for meg. :-( Det er jo helt håpløst for jeg kan ikke gjøre en ting før jeg må legge meg ned å hvile en time eller to! Dagene blir fryktelig lange om jeg skal ligge å se i taket i fem uker til... Var hos fastlegen på svangerskapskontroll sist mandag, men han var ikke interessert i å finne ut hvorfor, han bare sykmeldte meg den siste uka jeg skulle ha jobbet. Blodtrykket etc var ok. Jeg syns ikke det er så tungt å gå høygravid ellers, så jeg er superskuffa over dette tullet. Jeg skulle jo lese bøker, gå små turer, shoppe, gå på kino og sånn de siste ukene. Blir ikke så mye av det nå..
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Hei! Høres ut som meg Klarer ikke å stå forlenge, må sette meg ned. Kommer også når jeg sitter.. Er skikkelig ekkelt, blir sånn.. ekkel i kroppen.. svimmel i bakhodet.. Blodtrykket mitt er også helt fint, ingenting galt med meg.. Synes heller ikke det er tungt å gå gravid, skulle gå turer og lese bøker ol, men har ikke så mye enrgi til det allikevel..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har også opplevd dette, holdt på å besvime på vei til jobb Skikkelig ubehagelig opplevelse. Var å snakke med legen. Han sa det skyldes blodtrykksfall. Noe som er vanlig hos gravide da kroppen bruker lengre tid på å transportere blodet rundt i kroppen og opp til hodet. Ikke noe en kan gjøre med det, men søsteren min tipset meg om å bestandig ha med en sjokolade eller noe i vesken. Ble en litt svimmel kunne en ta den for å få opp blodsukkeret. Det hadde hjulpet henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå