Gå til innhold

Hvilken vogn? Bor i blokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg lurte på hvilken vogn jeg skal kjøpe? Bor i 2 etasje i en blokk. Skal jeg kjøpe duo eller kombi? Har dere forslag på en god vogn? Merke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ditt tilfelle tror jeg kanskje Teutonia med softbag ville vært greiest... Eller kanskje TFK... Hardbagen der er superlett å klikke av og på og bagen er også veldig lett å bære... Vil du ha 3 eller 4 hjul?

Skrevet

3 hjul, da jeg bor nesten midt i sentrum i en by, og ikke akkurat er den som løper skog og mark...he,he

Skrevet

Da tror jeg TFK er mer etter ditt bruk... Den er dyr, men du får det du betaler for! En stor og stabil vogn! Den blir liten når den legges sammen og den har ei skulderreim som du kan bære vogna i! hehe!

Skrevet

Bugaboo Cameleon! Bor i 3 etg i en by, og kjøpte denne først når snuppa var 7 mnd. Hadde jeg visst hvor god den var hadde jeg kjøpt den til å begynne med! Den har stor bag, men er lett og tar liten plass.

Skrevet

Bugaboo, OTH eller Teutonia Fun med mykbag :-) Lette vogner som er perfekte til bybruk, og hvor bagen enkelt kan bæres med..!

Skrevet

Emmaljunga sine vogner i City-serien er også greie til bybruk...Små og hendige, men likevel romslig :) Og City-bag'en er ikke tung, så jeg tenker meg d vil gå fint å bære den opp trappen :)

Skrevet

Jeg bor i 3. etg i blokk og har valgt city cross med city bag. Har ikke begynt å bruke vognen enda, men håper jeg blir fornøyd! (jeg ville ikke ha 3-hjuling)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...