elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Hei! jeg lurte på hvilken vogn jeg skal kjøpe? Bor i 2 etasje i en blokk. Skal jeg kjøpe duo eller kombi? Har dere forslag på en god vogn? Merke?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 I ditt tilfelle tror jeg kanskje Teutonia med softbag ville vært greiest... Eller kanskje TFK... Hardbagen der er superlett å klikke av og på og bagen er også veldig lett å bære... Vil du ha 3 eller 4 hjul?
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2007 3 hjul, da jeg bor nesten midt i sentrum i en by, og ikke akkurat er den som løper skog og mark...he,he
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Da tror jeg TFK er mer etter ditt bruk... Den er dyr, men du får det du betaler for! En stor og stabil vogn! Den blir liten når den legges sammen og den har ei skulderreim som du kan bære vogna i! hehe!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Bugaboo Cameleon! Bor i 3 etg i en by, og kjøpte denne først når snuppa var 7 mnd. Hadde jeg visst hvor god den var hadde jeg kjøpt den til å begynne med! Den har stor bag, men er lett og tar liten plass.
mammmamia ** Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Bugaboo, OTH eller Teutonia Fun med mykbag :-) Lette vogner som er perfekte til bybruk, og hvor bagen enkelt kan bæres med..!
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Emmaljunga sine vogner i City-serien er også greie til bybruk...Små og hendige, men likevel romslig Og City-bag'en er ikke tung, så jeg tenker meg d vil gå fint å bære den opp trappen
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg bor i 3. etg i blokk og har valgt city cross med city bag. Har ikke begynt å bruke vognen enda, men håper jeg blir fornøyd! (jeg ville ikke ha 3-hjuling)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå