Gå til innhold

hvor langt på vei og hva sier vekta- ny tråd,dn andre va ganske gammel nu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OOOOOps og jeg som igrunnen var så fornøyd med meg selv. Fikk til og med skryt fra legen forrige uke at jeg ikke hadde gått opp for mye......

Jeg er 34+5 og har gått opp ca 10 kg. Jeg hadde igrunnen det som mål å ikke gå opp mer enn 10 kg totalt, det klarer jeg dessverre ikke, men det er jo ikke så lenge igjen, så det er vel begrenset hvor mye jeg kan gå opp de siste ukene.

Jeg er forresten fjerdegangsfødende.

Annonse

shit as jenter.....jeg er 34 uker og har lagt på meg 21 kg, er min 3. da......veide 52 før svangerskap og veier 73 nå, så er jo egentlig ikke så stor.....men dere er jammen meg heldige.....he he

hilsen feita

Du verden, så lite dere har lagt på dere! Er det jeg som er slapp eller dere som er veldig flinke? Jeg er i uke 33 + ett eller annet og har lagt på meg rundt 12 kg. Er vel omtrent som jeg gjorde med førstemann. Da var jeg litt bekymret, men nå tar jeg det hele med knusende ro, for det raste jo av meg igjen etter fødselen sist.

Annonse

Er i uke 35 og har foreløpig lagt på med ca 7-8 kg. Synes selv jeg har blitt så tynn i ansiktet og litt ellers, og skulle gjerne ha lagt på meg bare litt til, så jeg har noe å tære på når jeg ammer. Men enda 5 uker igjen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...