1976 kreps Skrevet 4. mars 2007 #1 Skrevet 4. mars 2007 Tenkte at jeg skulle fortelle at man får en fin gratis startpakke på vitusapoteket når man er gravid.Den inneholder :bleier,smokk,stellekrem,tannkrem,leke osv. + litt info. Bare spør etter skjema på vitusapoteket,fyll inn og du får pakken.Kan hentes 3 mnd.før termin og inntil 3 mnd.etter du har født Lita tulle i magen
snartmammapåny Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Du får den på alle apotek. Er et sammarbeid mellom alle apotekene;)
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Du får den overalt ja, og den er veldig fin :-) Men det varierer litt hva de putter oppe, ut i fra de de selger, vil jeg tro :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Den pakken har jeg oxo vært og fått -kjempefine ting inni:) En kan gå inn på inn på apoteket sine nettsider og registrere seg, så kan en printe ut en kvittering. Da kan en gå direkte og hente pakken etterpå Det gjorde jeg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Det som er i pakka bestemmes av noen som kaller seg Babypakken. (jeg jobber som kontakt person for pakkene på et apote) Men det skal variere litt med noen mnd mellomrom, men skal ikke variere fra apotek til apotek. Det gis ut sånne i alle apotek som dere skriver her. Man kan også gå inn på bl.a pampers.com og registrere seg og ta med kvitteringen til apoteket. Da slipper dere å fylle ut skjema på apoteket. Håper flere benytter seg av tilbudet. Det er mye fint i pakken. Greit å få prøvd noe av det som selges på apoteket.
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 Det er iallefall forskjeller i hva man får her i byen.. Noen steder får man smukk, andre ikke, for eksempel. Har mange venninner med kul på magen nå, og det har variert hva vi har fått :-)
Annika & Smulen Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Hadde også tenkt å bestille denne, men måtte krysse ja på dette: "Jeg vil gjerne ha Apotekes Babypakke gratis. Jeg ønsker også å motta informasjon, tilbud og vareprøver fra Apotek1, Alliance Apotek, Ditt Apotek, Vitusapotek, Procter & Gamble, Gjensidige, Sandvik og Wegener. Informasjonen, tilbudene og prøvene kan bli sendt med post, email eller sms, og jeg kan også bli kontaktet via telefon. Jeg samtykker at mitt navn og adresse, samt mine øvrige personopplysninger registreres i deres databaser for dette bruk. Jeg kan når som helst trekke mine opplysninger ut av databasene ved å følge instruksjonen under "Avbestilling". " Er det bare jeg som er skeptisk til dette eller? Jeg ønsker ihvertfall ikke å samtykke i å bli registrert sånn! At man kan trekke ut opplysningene, vel det kan jo hende, men mange steder står man registrert lenge allikevel!
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Når jeg var innom på apoteket og hentet min - uten kupong - måtte jeg skrive navn, adresse og termindato, men resten var frivillig. Hun dama der sa at dersom jeg ikke signerte, så ble jeg ikke registrert. Jeg signerte ikke da...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Da er ikke hun opplyst nok hun på apoteket, for det skal skrives under når man får en sånn pakke. Men det kan jo være hun har misforstått eller no. Jeg har sett på jobben min at det varierer litt. Men til de av dere som mangler noe i pakken, hadde jeg gått på apoteket så de kan ordne så dere får det. Jeg har ved flere anledninger bestilt smokk og bok til kunder der det har manglet. Jeg vet ikke hvorfor det har manglet, men hun sa det noen ganger sviktet i pakkingen. Pakkingen skjer i sverige.
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Men det har jo vært andre ting oppi der i stedet da :-) Ser ikke problemet jeg.. Det er jo ikke noe liste med, som oppgir hva som skal være der heller :-) Og på den lappen jeg fylte ut, stod det svart på hvitt at jeg skulle signere dersom jeg ville bli registrert...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 4. mars 2007 #11 Skrevet 4. mars 2007 Like ikkje å gi ut så masse ifno om meg sjøl, som addresse og etternavn osv.. I hvertfall over nett. Trur at eg står over den gratis pakken da...me mindre man kan gjøre som d ho mayaya sei, da ville saken ha hvert en anna:)
mayaya Skrevet 4. mars 2007 #12 Skrevet 4. mars 2007 Bare gå inn på apoteket og spør, du :-) Jeg oppga ikke gateadresse, jeg, og heller ikke telefonnummer. Det siste gjør jeg aldri når det er i forbindelse med barneting, pga at vi ikke helt vet hvor krybbedødforeningen får nummerene sin fra.. Men oppga Navn, post nummer og sted og termindato. Det holdt i massevis for apotekdama :-)
A.C.G. Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Apotekets Babypakke inneholder bl.a. disse vareprøver: • 12 stk. Pampers New Baby bleier • Always Ultra Normal + • Mam Science smokk • Fisher Price rangle • Bok fra Sandvik • Sebamed vaskeservietter • En tube Zendium første tann 15 ml • Neutral dusjgele 30 ml Vær oppmerksom på at innholdet kan variere. Dette skal pakken inneholde, men her står det faktisk at innholde kan variere..
A.C.G. Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 http://images.emmhost.com/BABYPAKKE/babypakke.asp?ID=SaTsHCo2GQbumSSx kopier denne linken, her kan du bestille pakken om du ønsker..
plutseligbolle Skrevet 5. mars 2007 #15 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er skeptisk til å få masse reklame i posten, og ville derfor ikke bestille babypakken på nett. Men i dag var jeg innom apoteket likevel, og så tok jeg nå med den pakka. Det sto på skjemaet jeg fyllte ut at man kan melde seg av på www.babypakke.no hvis jeg ikke husker helt feil. Så hvis det kommer masse drit så gjør jeg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå