Gå til innhold

Oktober: Hvor mange av dere fullammer ennå?


Venter på bitteliten

Anbefalte innlegg

Dette er ingen moraldebatt - jeg er bare nysgjerrig... Jeg fullammer ennå selv, men skal begynne med grøt og annen fast føde når pia mi blir seks mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fullammet for inntil en uke siden... Da begynte jeg å introdusere grøt på kvelden. Hun er såååååååååå mer bedagelig bare med noen skjeer grøt, hun slurper unna og sovner lettere pluss at hun sover hele 4timer i strekk (noe som er mye for oss, hun er en stor jente som har ammet annenhver time nesten hele døgnet så på tide å gå litt videre nå,,,) Hun er nå 4mnd og 2uker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer ennå (lillegutt er 4.5 mnd) og har tenkt å gjøre det minst 1 mnd til.Han får to nattmåltider og virker ellers fornøyd med matserveringen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det bare i pupp ja og det har jeg tenkt å fortsette med til han blir 6 mnd.han er en stor gutt som krever mye mat, men det går helt fint, har masse melk:) spiser fortsatt 2 - 3 ganger i løpet av natta, men syns det går fint å. han sovner med en gang etter han har spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer også min gutt på snart 5 måneder. Spiser ganske ofte, men har de siste to uken ikke villet ha mat på natta. Er jo så deilig å sove mer enn 3 timer i strekk:-) Jeg skal fullamme han en måned til, før vi begynner med fast føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her fullammes det fortsatt. Har en stor plugg, men han trives og er fornøyd med bare pupp fortsatt. Har fått beskjed på HS om å ikke begynne med annen føde før han evnt. begynner å vise misnøye fordi han er så stor som han er. Han veksler mellom og spise 1 gang og ingen ganger på natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mathilde har kun fått pupp frem til den uka her. Nå de siste fem dagene har hun fått to-tre teskjeer med pærepure.Noe som virkelig har falt i smak :o) Sånn ellers har jeg ikke noen pl,aner om og gi noe annet før hun er 6 mnd, hun blir 5mnd den 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun pupp!

Men han har fått noen små smaksprøver.. Potet og sviskesaft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullammer enda, men skal nok bli godt å begynne med grøt om to måneder. Regner med han vil sove lengre i slengen da. Vet faktisk ikke hvor ofte han får mat om natten, er så i ørska da, og det er litt "på og av" hele natten gjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også fullammer enda. Siden hun er fornøyd med det hun får, så kommer vi til å vente med grøt til hun er 6 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min gutt får litt fruktpure på dagtid, han har fått smake litt middag innimellom og hver kveld får han ca. 80ml grøt:) han er storfornøyd:) ellers går det på puppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på å fullamme helt til vesla var 6 mnd, men måtte gi meg for en uke siden. ( er 4 mnd og 11 dager) Jeg orket rett og slett ikke å amme henne fra 4 til 6 ganger om natta. Natt til i går og i dag har jeg kun ammet 2 ganger. Hun får grøt blandet med morsmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fullammer enda også,men merker min lille prinsesse trenger snart noe mere..veldig opptatt av hva vi spiser..hun er 5 mnd i mrg 12 mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...